G: Kumpaa on mielestäsi helpompi rakastaa vauvaa vai uhmaikäistä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä vastaan että vauvaa.
Meillä on niin vahvaluontoinen ja voimakstahtoinen uhmaikäinen täällä että iha hirvittää mimmonen se on teiniä.

Siis tottakai mä rakasta esikoistakin, mutta vauva on vaan niin paljon helpompi.
 
Minä sanoisin että uhmaikäistä on ihan helppo rakastaa, pitäminen onkin sitten eri asia. Kyllä me ainakin vanhempina enemmän ja enemmän vaan rakastutaan lapseen kun se kasvaa, on se taapero rakkaampi kuin vauva. Mutta veikkaan kyllä että se uhmis ketuttaa reippaasti enemmän kuin vauva, vaikka vauva olisi itkuinenkin.
 
ella
no mutta onpas outo kysymys, vauvaan rakastun ja se rakkaus jatkuu kasvun myötä ja ehkä vain kasvaakin. Vauvan kanssa on helpompi olla, mutta ei se rakkauteen vaikuta että uhmakas on vaikeampi toisinaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Minä sanoisin että uhmaikäistä on ihan helppo rakastaa, pitäminen onkin sitten eri asia. Kyllä me ainakin vanhempina enemmän ja enemmän vaan rakastutaan lapseen kun se kasvaa, on se taapero rakkaampi kuin vauva. Mutta veikkaan kyllä että se uhmis ketuttaa reippaasti enemmän kuin vauva, vaikka vauva olisi itkuinenkin.
Näinhän se ainakin meilä on mennyt. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ella:
no mutta onpas outo kysymys, vauvaan rakastun ja se rakkaus jatkuu kasvun myötä ja ehkä vain kasvaakin. Vauvan kanssa on helpompi olla, mutta ei se rakkauteen vaikuta että uhmakas on vaikeampi toisinaan.
no ehkä vähän hölmöti kysytty,mutta toivottavasti suurinosa ymmärtää mitä hain takaa.
 
vieras
Kyllä mie mun uhmaikäistä rakastan vielä enemmän kuin kun se oli vauva. Rakkaus vaan kasvaa ajan myötä. Ja se uhmailu on vaan vaihe. Ei mikään voita sitä kun lapsi itse halaa ja sanoo, että rakastaa. Vauvat ei sitä vielä tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
En tiedä kun en vauvaa kohtaan tuntenut rakkautta, tai siis tunsin kai mutta en tiedostanut juurikaan. Nykyään meinaan pakahtua rakkauteen uhmaavan 2-vuotiaan kanssa.
:)
mulla taas joskus tosi vahvoja ehkä vihan tunteita.. tai kiukun kun meillä on oikeasti tosi vaikea uhmaikäinen :'(
ja en aina tiedä mitä oikein tekis.
 
kyllä mä rakastan esikoista, vaikka välillä tuntuu hermo loppuvan :D 1.5v omaa tahtoa löytyy ja kaikkea muutakin :heart:
Vauva tulossa elokuussa, ja kyl se on mukava ku on taas semmoinen tuhisija, joka ei viel liiku mihinkää suuntaan :D :D
 
kysymys
Eilen nukkumaan mennessän pohdin samaa asiaa. Sitten ajattelin niin päin, että kumpaa surisin enemmän, jos toinen lapsista kuolisi. Lopputulos oli, että esikoiseen olen ehtinyt kiintyä pidemmän ajan takia enemmän, joten hänen poismenonsa olisi rankempi. Jos nyt ylipäätään näin voi ajatella. Yhtä karmea ajatus on kummankin kohdalla. Miten ap ajattelee tästä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Eilen nukkumaan mennessän pohdin samaa asiaa. Sitten ajattelin niin päin, että kumpaa surisin enemmän, jos toinen lapsista kuolisi. Lopputulos oli, että esikoiseen olen ehtinyt kiintyä pidemmän ajan takia enemmän, joten hänen poismenonsa olisi rankempi. Jos nyt ylipäätään näin voi ajatella. Yhtä karmea ajatus on kummankin kohdalla. Miten ap ajattelee tästä?
en kyllä halua edes ajatella .. :/
 
Lunatic
Vauvat on älyttömiä olentoja.

En ihmettele että ne jatkuvasti rääkyy, kyllä muakin vituttais.. et osaa kävellä, et puhua, et ajatella..
Vauva on maailman vammainen. Jos mukaillaan john lennonin sanoja "nainen on maailman neekeri" =)
 

Yhteistyössä