G: Kummat näistä ottaisit ja miksi? (vaunuista)

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
pikavastaus
Juu en ottaisi kumpiakaan, näyttävät lähinnä kiinalaisilta kidutusvälineiltä eikä noilla pääsis meiltä mihinkään, keskustaan on matkaa muutama kilometri ja vaunuilla pitää pysytä liikkumaan hangessa ja sohjossa jne. Mutta jos noista jommat kummat pitäis ottaa kauppakeskuspörräilyyn niin ottaisin ne halvemmat, molemmat on yhtä rumat.

Emmaljunttien inhoaja
Mä ottaisin nuo Stokket. Mistään hinnasta en ottaisi mitään emmaljuntteja, Brioja, Gessleineja, Harttaneita, ABC, Ora, Firkon yms. ällövaunuja.

Teutonialla on monia hienoja ja hyviä vaunuja.

On kyllä hankala, kun ei kertakaikkiaan kummatkaan sopisi meidän tarpeisiin. Eikä kummatkaan oikein miellytä mun silmää.

Tuleeko ne matkaratas-/kauppakeskuskäyttöön vai ihan ympärivuotiseen tarkoitukseen ainoina rattaina? Jos oot ajatellut ne matkarataskäyttöön, niin ehkä noi stokket sit ottaisin. Kätevännäköiset tossa kahvila kuvassa. :)

"Hilma"
Kakkoset meillä on:) Ovat kyllä sen tonnin arvoiset.
Ja noilla renkailla kyllä ihme ja kyllä pääsee hyvin liukkaalla ja lumessa, asutaan rovaniemella niin olemme varmoja testaajia!

"aapee"
[QUOTE="Hilma";22763949]Kakkoset meillä on:) Ovat kyllä sen tonnin arvoiset.
Ja noilla renkailla kyllä ihme ja kyllä pääsee hyvin liukkaalla ja lumessa, asutaan rovaniemella niin olemme varmoja testaajia![/QUOTE]

Mitä lisävarusteita ostitte noihin ja jaksaisitkohan kertoa käyttökokemuksia noista Stokkeista, koska ne todella miellyttävät mua niin ulkonäöllisesti kuin kaupassa testaillessa?!

[QUOTE="Hilma";22763949]Kakkoset meillä on:) Ovat kyllä sen tonnin arvoiset.
Ja noilla renkailla kyllä ihme ja kyllä pääsee hyvin liukkaalla ja lumessa, asutaan rovaniemella niin olemme varmoja testaajia![/QUOTE]
Tonnin? Huhhuh! Ihan naurettavaa. Mihin kohtaan tota avaruussukkulaa sä pistät ostoksia, hoitolaukkua ja muuta mitä tarvitaan silloinkin kun menee autolla ostoskeskukseen?

Yhteistyössä