G: kuka raskautunut pitkillä,epäsäännöllisillä kierroilla?

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
hmm
eli onko joku onnistunut raskautumaan vaikka on todella epäsäännölliset ja pitkät kierrot?

mulla ollu menkat viimeks lokakuussa ja nyt on alkanu ollu outoja oireita viimesen viikon aikana, mietin vaan että eihän voi olla mahdollista..?

ehi
hällä oli kierto pisimmillään 80päivää, lyhyimmillään 34 päivää. Ja kaksi lasta on saanut. Tosin jossain vaiheessa(muistaakseni ennen ensimmäistä raskautta) söi keltarauhasrormonia, jotta tuo kierto hieman säännöllistyi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi se olla mahdollista. Siskolle kävi niin. huomaskin vasta 4 tai 5 kuussa että on raskaana. Tee testi tai käy otattamassa.
Lisäys: Niillä meni 10v ja takana oli lapsettomuushoitoja. Koeputkihedelmöityksiä jotka ei lähtenyt kasvamaan. Kun lopettivat hoidot meni pari vuotta ns.luovuttamisen jälkeen niin poks.

Turkilmas
Voi se olla mahdollista. Siskolle kävi niin. huomaskin vasta 4 tai 5 kuussa että on raskaana. Tee testi tai käy otattamassa.
Lisäys: Niillä meni 10v ja takana oli lapsettomuushoitoja. Koeputkihedelmöityksiä jotka ei lähtenyt kasvamaan. Kun lopettivat hoidot meni pari vuotta ns.luovuttamisen jälkeen niin poks.
Meillä olis ollut aika lapsettomuustutkimuksiin muutaman kuukauden päästä. Lopetettiin yrittämästä kun ajateltiin että jatketaan sitten kun tiedetään missä vika. No, nyt tuo "vahinkovauva" nukkuu päiväuniaan ja mä sain onnellisena perua ajan tutkimuksiin :heart: =)

terkkari
minä. kierto 30-96 päivää, söin edeltävät kolme kuukautta keltarauhashormonia ja sit viimesen kuurin jälkeen tulin raskaaksi ilman varsinaista yrittämistäkään. Nyt taas kierrot pitkiä, mutta ei ihan niin järkkyjä kuin ennen esikoista. Että saapi nähä tarviiko taas hakea provera-kuuria ennen kuin pikkukakkonen saadaan alkuun.

ap
ok, kai se pitäis testi tehdä ku täysin mahdollista siis on, ehkäisyä ei o käytetty, vauva saa siis tulla jos on tullakseen, ei oo otettu asian kans mitää stressiä, mulla ollu aina ongelmia kiertojen kans, joskus ei oo saanu menkkoja tuleen ees terolut/primolut valmisteilla..

niin ja yks laps mulla on, se sai alkunsa ekasta kierrosta pillereiden jälkeen

Mulla oli kierto 36-52 päivää kun aloin esikoista odottamaan.
Esikoisen tekemiseen meni kaiken kaikkiaan vuosi, sain yhden keskenmenonkin siinä välissä.

muoks. kuopusta ei tarvinnut tehdä kovin kauan, tuli raskaaksi ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen.

Yhteistyössä