Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:M.A Numminen
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa ketkään "kunnon muusikot" ei suostu sinne menemäänkai ne jonkun laura voutilaisen sinne taas tuikkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:M.A Numminen
Tää olis hyvä. Sen toisen miehen seurana, kun ne on pukeutuneet eläimiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:M.A Numminen
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:M.A Numminen
Voi apuaVielä jos ois Karpo taustalaulajana niin ois koko mun ihailema porukka koossa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa ketkään "kunnon muusikot" ei suostu sinne menemäänkai ne jonkun laura voutilaisen sinne taas tuikkaa
![]()
Juu ei munkaan lempi bändejä sinne varmaan sais ees kirveelläMut jos sinne haluttas jotain hyvää suomalaista niin sit vaik Amorphis tai Suburban tribe.... B)
Pedro HietanenAlkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:M.A Numminen
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa ketkään "kunnon muusikot" ei suostu sinne menemäänkai ne jonkun laura voutilaisen sinne taas tuikkaa
![]()
Juu ei munkaan lempi bändejä sinne varmaan sais ees kirveelläMut jos sinne haluttas jotain hyvää suomalaista niin sit vaik Amorphis tai Suburban tribe.... B)
käy mulle!!
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa ketkään "kunnon muusikot" ei suostu sinne menemäänkai ne jonkun laura voutilaisen sinne taas tuikkaa
![]()
käy mulle!!
mullekkin mut käykö niille =)
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa ketkään "kunnon muusikot" ei suostu sinne menemäänkai ne jonkun laura voutilaisen sinne taas tuikkaa
![]()
käy mulle!!
mullekkin mut käykö niille =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenhän kävis jos johanna ja julia tukiainen lähetettäis sinne.. nehän on nykyään musiikkibisneksessä =)