G: Kuka ei ole kokeillut peppuseksiä eikä aio ikinä kokeillakaan?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varokaa vaan, kohta joku tulee sanomaan, että ette voi olla varmoja, tuletteko joskus tulevaisuudessa kokeilemaan ;) :D
just olin tulossa sanomaan että älkäääpä uhotko..ties vaikka kokeilette =)

minä olin samaa mieltä ennen mutta nykyään huomannut että pepun kautta saa voimakkaat orkut.
mutta itse seksi ei onnistu sattuu liikaa. vain sormin tai leluin

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varokaa vaan, kohta joku tulee sanomaan, että ette voi olla varmoja, tuletteko joskus tulevaisuudessa kokeilemaan ;) :D
just olin tulossa sanomaan että älkäääpä uhotko..ties vaikka kokeilette =)

minä olin samaa mieltä ennen mutta nykyään huomannut että pepun kautta saa voimakkaat orkut.
mutta itse seksi ei onnistu sattuu liikaa. vain sormin tai leluin
Hyij :eek:

Oikeasti se tuntuu niin hyvältä, että... Jäätte paitsi ellette kokeile.

Ja se, kun saa työntää sormensa miehen sisään ja näkee miten toinen nauttii, se on jotain se. Toistaiseksi suurin luottamuksenosoitus, minkä olen kokenut. =) :heart:

Onpas ahdasmielistä, jos ei uskalla edes kokeilla. Avokki ei siitä ole juuri innostunut pientä koskettelua lukuunottamatta, mutta itse kyllä pidän vaikka ihan heteromies olenkin. Toisen miehen kanssa ei kyllä edes kiinnostaisi kokeilla, mutta lelut (etenkin naisen käsissä ) toimii aika kivasti. :)

Ei ole juuri peppupano kiinnostanut. Ei ole vielä kokeiltu, eikä edes vakavammin keskusteltu. Ihan eri juttu on, kun sormenpäällä hellästi hieroo suklaareijän poimuja, ihan noin vaan siinä ulkopuolella, tai korkeintaan sormen yhden nivelen syvyydeltä. Onhan se ihan herkkää seutua, mutta jotenkin vaan meikäläinen haluaa sen molon tänne etupuoleen.

Yhteistyössä