G: Kuinka usein teillä leivotaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä leivotaan joka viikko jotain. Usein 3 kertaa viikossa.
Sämpylöitä, marjapiirakoita, muffinsseja, pullaa, pikkuleipiä, kakkuja, mokkapaloja, jauhelihapiirakkaa ym.

Satunnaisesti tulee leivottua.Silloin kun leivotaan niin leivotaan kunnolla.Muffineja ja piirakoita.Siis makeita piirakoita.
Useammin tehdään sitten suolaisia piirakoita..isoja tai pieniä ja useimmin kinkulla höystettyjä.

[QUOTE="Vieras";26998427]Satunnaisesti tulee leivottua.Silloin kun leivotaan niin leivotaan kunnolla.Muffineja ja piirakoita.Siis makeita piirakoita.
Useammin tehdään sitten suolaisia piirakoita..isoja tai pieniä ja useimmin kinkulla höystettyjä.[/QUOTE]

Pullaakin tekisi mieli tehdä useammin kuin kerran vuodessa..mutta ei ole vielä ketään kuka tekis sen taikinan (omasta mielestäni se inhottavin vaihe pullan teossa).

Pari kertaa kuukaudessa, mitä milloinkin. Suolaisia ja makeita piirakoita, kakkuja, sämpylöitä ja leipää enimmäkseen. Joskus harvoin muffinsseja ja pullaa.

Tänään leivoin pizzataikinan pohjan :)
Leivomme ( = leivon) yleensä kerran pari viikossa.

Hoitovapaalla ollessani leivoin muutaman kerran viikossa sämpylöitä, tavallista leipää ja makean kakun tms. viikonlopuksi. Ai niin ja itse tehtyjä keksejäkin meillä oli aina keksipurkissa.

Olen näköjään työelämään palattuani hieman laiskistunut näissä leipomishommeleissa.

Ei ikinä enää. :(

Olen senverran ylipainoinen ettei voi enää leipoa, lihoisi vain entisestään.

Rakastin leipoa juustokakkuja ja erilaisia leivoksia, suklaakakkuja ja sämpylöitä.
Kinuskikissan blogin ohjeet on monasti hyviksi todettuja.

Minä leivon noin kerran viikossa, yleensä viikonloppuna, joskus koko päivän. Leivon vaihtelevasti leipää, sämpylöitä, kuivakakkuja, suolaisia tai makeita piirakoita, pikkuleipiä, pastejoita, täytekakkuja tai mitä vain minulta toivotaan. :)

Meillä leivotaan välillä enemmän välillä vähemmän, välillä on siis pitkiäkin taukoja, kuukausia.
Yleensä kuitenkin noin joka toinen viikko. Leivotaan kakkuja, suolaisia piirakoita, leipää, muffinsseja, keksejä. Pullan leipomisen olen jättänyt suosiolla anopille, kun osaa sen niin hyvin. Karjalanpiirakoita haluaisin leipoa pitkästä aikaa, mutta ovat jonkun verran aikaavieviä.

En muista koska ois leivottu, alkuvuodesta mies tais tehdä unelmakääretorttua. Mä leivoin viime vuonna kerran pullaa ja muffinseja.
Viime viikolla tein valmiista pohjasta 3-vuotiaalle täytekakun.

Niin ja pannukakkua ja pizzaa itse tehdään suht usein muttei kai ne oo leipomista?

Leipää, joka toinen päivä ehkä. Tai kerran viikossa iso satsi.

Makeaa, kun vieraita tulee ja niin että on aina, pullaa, mokkapalaa, porkkanakakkua pakastimessa yllätysvieraille ja kaurakeksejä teen aina kun loppuu purkista.

Suolaisia piirakoita (pohjasta alkaen) teen noin kerran viikossa. Pizzapohjia ehkä kerran kuussa.. (maitorahkasta njammmms!).

Ja jos nyt sattuu löytämään jonkun kivan ohjeen. Yleensä teen sellaisia mitkä saa pakkaseen.

Kaksi kertaa viikossa leivon leipää, jos joskus jotain herkkuja nii ne sitten päälle. Mutta tosiaan leipää ja sämpylöitä kaksi kertaa viikossa, tulee paljon halvemmaksi niin. Ja saa juuri sellaista leipää josta itse tykkää.

Yhteistyössä