G: Kuinka usein siivoatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallu

Vieras
Meillä imuroidaan joka toinen päivä ja pyyhitään päivittäin pölyjä ja samoin lattiat mopataan. Kerran viikossa tehdään suursiivous:eli matot ulos, imurointi, pölyjen pyyhintä joka paikasta, lattioiden pyyhintä jne.
Vessat ja pesutilat kuurataan joka päivä.
3 hlöä, ei eläimiä.

meillä imuroidaan ja luututaan lattiat joka päivä samoin pyyhitään pölyt..kun on vauva lattioilla möyrimässä niin pakko tehdä niin usein nämä hommat :) suurempi siivous kerran viikossa

Noin joka toinen päivä imuroin ja melkein joka päivä jotain kohtaa kyllä puunaan.. Haluan että paikat on siistejä, lattiat puhtaat ja ympäriinsä ei loju pyykkejä eikä koiran karvoja.
Meitä mies, minä, lapsi 5v+ koira :)

Alkuperäinen kirjoittaja h:
no onpa täällä siivousintoilijoita. :) ei noin usein todellakaan. Kerran viikossa.

Samoin, ja tiukkaa tekee se kerran viikossakin, pakko kuitenkin on sen verran ettei huku pölyyn/kaaokseen. Ihailen kyllä ihmisiä joilla koti putsissa koko ajan :) Itse asiassa tänään ois korkea aika meillä "jonkun" siivota - yäk!

Harvoin, matot menee ulos todella harvoin, imuri laulaa ehkä kerran pari viikossa, moppaus 1-2 viikon välein. Pölyjä harvakseltaan. Iso talo ja laiskat ihmiset ;) Lisäksi vielä karvastamassa koira ja kissa. Syksyllä tulee hiekkaa sisään, niin imuroidaan ehkä useammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gallu:
Meillä imuroidaan joka toinen päivä ja pyyhitään päivittäin pölyjä ja samoin lattiat mopataan. Kerran viikossa tehdään suursiivous:eli matot ulos, imurointi, pölyjen pyyhintä joka paikasta, lattioiden pyyhintä jne.
Vessat ja pesutilat kuurataan joka päivä.
3 hlöä, ei eläimiä.

Taidat olla kotiäiti? En mä ainakaan töiden ohella viitsi joka päivä mopata ja pyyhkiä pölyjä, teen sen silloin kun tarvetta on. Eli mahdollisimman harvoin :)

Nyt helteillä tunnustan, että on venähtänyt, mutta meillä imuroidaan normaalisti kerran viikossa, ja lattiat mopataan kerran kahdessa viikossa ja silloin viedään myös matot ulos. Vessan pesu kerran tai kaksi kertaa viikossa, pölyt kerran viikossa ja keittiön tasot ja pöytä yms. tarpeen tullen.

Yhteistyössä