G: kuinka usein seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallup

Vieras
Ajattelimpa kysyä tällaista vähän toiseen ketjuun liittyen eli:

1: kuinka usein teillä harrastetaan seksiä
2: kuinka vanha lapsenne on
3: oletko tyytyväinen tilanteeseen

Meillä näin:

1. noin kerran kuukaudessa
2. 7 kk
3. Olen, mutta olen alkanut ajattelemaan että onkohan tämä ihan normaalia... tosin emme olleet ennen lapsen syntymääkään mitään aktiivisiä tuolla alueella, mutta silloin oli noin kerran viikossa - kerran 2 viikossa. Muuta läheisyyttä meillä kyllä riittää.

1. meillä seksiä 1-4 kertaa viikossa.riippuen ihan siitä miten työvuorot menee:)
2.esikoinen on 1v 2kk ja toista odotetaan rv 20.
3.olen tyytyväinen.uskon että mieskin on.hän kieltäytyy myös joskus seksistä samoin kuin minäkin.seksi nyt parempaa kuin énnen lapsia.

1. Pari kertaa kuukaudessa ja nekin kerrat vain siksi, kun haluamme saada lisää lapsia.
2. 1 v 4 kk
3. Molemmat ollaan tyytyväisiä. Välillä jompikumpi voi vähän purnata, kun pitäisi taas aktivoitua, eikä millään jaksaisi.

1) Seksiä niin usein kuin mahdollista, minimissään 2krt viikossa, muuten palaa hihat... ;) Otetaan aina ,kun vauva menee päiväunille, sessio kahdestaan, jos mies on kotona, töitä on joskus liiaksikin asti ja silloin kerrat jää viikonloppuun (la-su)...

2)kohta 11kk

3)Olen, mutta jos jää vähiin niin huomataan molemmat että ollaan ärtyneitä ja pahantuulisia... Meille seksi on myös stressinpoistolääke, tarpeellinen tapa hoitaa omaa henkistä minää. Ja mitä enemmän saadaan viettää herkkiä hetkiä kahdestaan, sitä enemmään jaamme myös hellyyttä sekä toisillemme ja lapsellemme.

on siis ollut pojan syntymän jälkeen...

Eli käytännössä seksitöntä
poika 1v7kk
nyt on alkanut kaipaamaan hiukan "aktiviteettia":)

Aika erilailla siis voi mennä...

Meillä seksiä n. 1-2 kertaa kuussa. Vauva nyt puolivuotias.

Itse olen niin väsynyt ,että ei oikein seksi huvita. Vauva heräilee vieläkin öisin aika tiheään. Samoin epparihaava on vielä vähän arka ja paikat tuntuu erilaisilta kuin ennen synnytystä. Myös mies on väsynyt mutta haluaisi useammin. Meillä normaali tahti ennen vauvan syntymää oli n. kerran viikossa tai joskus useamminkin.

Uskon siihen, että kun vauva alkaa nukkua paremmin ja imetyskin ehkä loppuu niin seksi alkaa maistua paremmin minullekkin.

3,5kk on neitokaisemme ja seksiä harrastetaan 1-2krt viikossa. Olemme tähän tahtiin tyytyväisiä. Samanlaista on kuin ennen raskauttakin.
Muistuttanen kaikkia, että seksuaalisuus on vietti, joka on toisilla voimakkaampi, aivan kuin muutkin vietit, joten ei kannata hirveästi vertailla, kunhan vaan on itse tyytyväinen. seksi ei ole kuitenkaan mikään hyvän parisuhteen mittari, vaan ainoastaan yksi sen osa-alue. Minä koen tärkeänä, että kummatkin osapuolet ovat tyytyväisiä, eikä tarvitse ryhtyä mihinkään vaan toista miellyttääkseen. Imetys yleensä vaikuttaa seksihaluihin vähentävästi..

Meillä 9 kk lapsi. Seksiä sektion jälkeen noin kuukauden kuluttua. Alussa melko harvoin n. kerran kahdessa viikossa. Minulla ei ollut oikein haluja. Nyt kun imettäminen on vähentynyt (imetän silti vielä), haluni ovat kohonneet huomattavasti. Viime aikoina ollut n. 3 krt viikossa. Luulenpa, että palaa tuohon meidän normaaliin tahtiin eli pari kertaa viikossa.:) Hyvä näin.

1. 1-5 krt viikossa
2. 1v4kk ja rv 26
3. Mies haluaisi vielä enemmän, mutta aina ei aika meinaa riittää vaikka haluja molemmilla. Ennen oli aikaa enemmän jolloin määrä oli ehkä 3-5 krt viikossa (eikö se 3 krt viikossa ole tutkimusten mukaan normaalein seksikertojen määrä)

Tähän voisi lisätä vielä yhden kysymyksen nimittäin kauan oltu yhdessä?
4. 9 vuotta

1. 1-3kertaa viikossa
2. 1v 5kk

3.mies haluaisi enemmän, itseäni vaivaa väsymys, mutta eiköhän se tästä taas pikkuhiljaa..vaivaa myöskin oma haluttomuus toisinaan

4. 2,5v yhdessä

Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:
Ajattelimpa kysyä tällaista vähän toiseen ketjuun liittyen eli:

1. Vähintään kerran viikossa
2. esikoinen 2v2kk ja toinen 10kk
3. Kyllä:)

1. n. kerran kuussa
2. 9 kk
3. en todellakaan ole tyytyväinen, haluja ois vaikka kuin paljon, mutta mies ei oo niin kiinnostunut... ja toista lastakin ois tarkotus koittaa...
4. kohta 4v.

1. suunnilleen kerran viikkoon
2. 1 v 7 kk ja rv 37
3. no voisihan sitä enemmänkin olla mut miehen työ ja oma jaksaminen välillä estää :) ihan tyytyväinen olen kuitenkin.
4. 7 vuotta yhdessä

korkeintaan kerran kuukaudessa
1v
en,haluaisin monta kertaa viikossa ja mieluiten useamman kerran päivässäkin
4: kauan oltu yhdessä?
2v

1. kerran kuussa suunnilleen
2. 8kk
3. tavallaan en ja oon, ei vaan huvita ja jaksa kun vauva heräilee edelleen öisin. toisaalta olis kiva aktivoitua. ei ieskään valita mutta varmaan haluaisi useamin..
4.3,5 v

Yhteistyössä