G:kuinka usein ostat vaatteita itsellesi ja paljonko palaa rahaa???

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Liian usein, liian paljon :ashamed:
Juur näin.
Nyt oon ollu 4 viikkoa vaatteiden osto lakossa, kun tein itteni kanssa diilin, että ennen kuhn 5 kiloa on tippunu, en osta vaatteita. Mut suunnitelma on jo kova, että ens perjantaina palkitsen itteni saavutuksesta -oletan sen 5 kg olevan täynnä- ainakin kunnollisella mustalla puolihameella.
Ja juu, kun ei saanu ostaa vaatteita, tuli käytyä kampaajalla ja osteltua meikkejä :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Harvoin ostan itselleni mitään. Mutta sitten kun ostan, ostankin kerralla enemmän. Viimeksi ostin kerralla kahdet housut ja pari paitaa. Rahaa paloi n. 260 e.
Samoilla linjoilla. Harvoin on aikaa kierrellä kaupoissa ja nettikauppoja ei ole tullut paljoa käytettyä. Mutta sitten kun ostelen, niin kerralla tosiaan reilummin, varmaan just tommonen kolmisen sataa menee. Jos on ulkovaatteita mukana tai kenkiä, niin sitten vielä enempi.

Puuskittain ostelen.Nykyään kyllä TODELLA paljon vähemmän kuin "entisessä" elämässä.Yleensä alesta bongailen vaatteita.Ja jos jotain oikein kivaa satun löytämään niin sitten toki muutenkin.Lastenvaatteet mun heikkous nykyään... :D

Välillä voi mennä useampi kuukausi etten osta mitään ja sitten saatan ostaa jossain kuussa monestikkin. Riippuu tarpeesta ja mitä kohdalle osuu. Netistä tilaan pari kertaa vuodessa 200-300e ja noita muita soppailuja en ole laskenut

Nyt olen joutunut uusimaan vaatekaapin lähes kokonaan kun vaatekoko "putos" 42:sta 36-38.
Yleensä ostan omat vaatteeni kirppikseltä tai alennusmyynneistä, en raaski millään maksaa esim. farkuista 100? kun kirppikseltä löytää vastaavia 5 eurolla. Lasten vaatteista suurin osa on kans kirppiksiltä, paitsi kengät, hatut ja hanskat.

Eli yhteenveto, en tuhlaa rahaa vaatteisiin.
Herkkuihin, leffoihin, peleihin, cd-levyihin ja kirjoihin menee sitäkin enemmän :whistle:

Yhteistyössä