G. kuinka usein lapset hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisi sitä useemminkin vapaa aikaa saada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voisi sitä useemminkin vapaa aikaa saada

Vieras
jos nyt ei päiväkotiaikaa lasketa.
oletko yyhoo vai parisuhteessa?
montako lasta?
mitä teet kun lapset ovat hoidossa?
kuinka usein?
kenellä

itse:
parisuhteessa lasten isän kanssa
kaksi alle kouluikäistä lasta
käydään leffassa, baarissa, ollaan kotona kahden
kaksi kertaa vuoteen
mummolla, muita vaihtoehtoja ei oikein ole tässä lähellä.

Olen naimisissa
Meillä on yksi lapsi
Käydään syömässä, messuilla, harrastamassa..
Yökylässä 2 krt vuoden aikana. Päivisin (muutaman tunnin pätkiä) ehkä noin 10krt
Ihanalla anopilla :heart:

Meille ihan riittävä määrä "parisuhdeaikaa" tykätään kulkea ja harrastaa perheenä :)

- sekä että tavallaan. mulla on 2 lasta edellisestä liitosta ja 2 nykyisen ukon kaa.
montako lasta?
- 4.
- 2 lasta jokatoinen viikonloppu isällää. ihan normijuttuja puuhaan muiden lasten kanssa.
kuinka usein?
-pari kertaa vuodessa toi kolmas on ollu. neljäs ei vielä kertaakaan.
kenellä
-mummulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Olen naimisissa
Meillä on yksi lapsi
Yökylässä 2 krt vuoden aikana. Päivisin (muutaman tunnin pätkiä) ehkä noin 10krt

Meille ihan riittävä määrä "parisuhdeaikaa" tykätään kulkea ja harrastaa perheenä :)

minkä ikäinen lapsi teillä on?

tunnen jotenkin huonoa omaatuntoa siitä että tämän 6vuoden aikana kaksi latsa saaneena tuntuu jotenkin kurjalta kun ei pääse viettämään miehen kanssa aikaa kun sen kaksi kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja voisi sitä useemminkin vapaa aikaa saada:
montako lasta?
kuinka usein?
kenellä

itse:
parisuhteessa lasten isän kanssa
kaksi alle kouluikäistä lasta
käydään leffassa, baarissa, ollaan kotona kahden
kaksi kertaa vuoteen
mummolla, muita vaihtoehtoja ei oikein ole tässä lähellä.

Naimissa lapsen isän kanssa
yksi lapsi
käydään baarissa, kavereita tapaamassa, risteilyillä ym.
n. kerran 1-2/kk
mummolla tähän asti, mutta nyt tehtiin juuri "vaihtosopimus" kaverin kanssa, vuorotellen hoidetaan toistemme lapsia.

naimisissa
montako lasta?
kolme
Käydään leffassa tai syömässä, yleensä hääpäivää vietetään pari päivää kylpylässä ilman lapsia.
kuinka usein?
Muutamia kertoja vuodessa, oisko noin 10 yötä vuodessa. Sen lisäksi noin kerran 1-2kk lapset ovat hoidossa että päästään rauhassa kauppaan.
kenellä?
mummulla tai miehen serkulla

Olen naimisissa (lasten isän kanssa).
2 lasta (1v7kk, 2v6kk).
Käydään syömässä, saunotaan, katotaan leffoja, jne..

Yökylässä about kerta viikkoon.
Isovanhemmilla.

(lapset ei ole päivähoidossa)

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
2 lasta (1v7kk, 2v6kk).

Isovanhemmilla.

oih, teilläpä kivat isovanhemmat :)

Naimisissa
Meillä on 1 lapsi(8kk)
käytiin konsertissa ja syömässä, toisella kerralla olin hammaslääkärissä
Eli vauva ollut 2 kertaa hoidossa: 1yökylä ja toisella kertaa 1 tunnin
Mummun luona

Alkuperäinen kirjoittaja avuliaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
2 lasta (1v7kk, 2v6kk).

Isovanhemmilla.

oih, teilläpä kivat isovanhemmat :)

Ihanimmat :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Olen naimisissa
Meillä on yksi lapsi

minkä ikäinen lapsi teillä on?

tunnen jotenkin huonoa omaatuntoa siitä että tämän 6vuoden aikana kaksi latsa saaneena tuntuu jotenkin kurjalta kun ei pääse viettämään miehen kanssa aikaa kun sen kaksi kertaa vuodessa.

Heh.. no meidän poika on vasta vuoden..että siinä mielessä vähän eri juttu :)
Kyllä sitä mekin varmaan muutaman vuoden kuluttua saatetaan haluta lisää omaa aikaa :D Jokainen parisuhdehan on erilainen ja jos tuntuu että kahdenkeskistä aikaa tarvitaan lisää
, kannattaa sitä järjestää. Siten voi välttyä monelta murheelta..

-naimisissa
montako lasta?
- yksi lapsi, vajaa 2v
-käydään kylpylässä, shoppailemassa tai esim ollaan ihan vaan kotona.. Lyhyempinä hetkinä käydään syömässä, lenkillä, saunomassa jossain
kuinka usein?
-yökyläilyjä lapsella on n. 4-5x vuosi kerrallaan 1-2yötä ja muutaman tunnin hoidossa olo aikoja n. kerran kuussa
kenellä
-mun hyvällä ystävällä ja miehen siskolla on noita päiväkyläilyjä ja yökylässä lapsi on ollut ainoastaan mun vanhemmilla :)

Eli muistutan että totaaliyhärinä ei ole aikaa yksin käydä edes suihkussa - toinen vanhempi ei tuuraa siinäkään ... eli parisuhteissa tilanne on paljonkin iisimpi.
Myöskin parisuhteen löytämiseen tarvittavaa aikaa ja energiaa ei ole, kun työnsä ja lapsen hyvin hoitaa...

Meillä - yksi lapsi 2v ja minä - löysin loistolapsenhoitajan - hänellä tai ystävällä/naapurilla (näillä harvemmin) - noin 1-2 kertaa viikossa noin 2 tuntia - väliin tosin kuukaudenkin taukoja ettei ole omaa aikaa.
Mummoista ei mitään apuja.
Eli rahalla saa lapsenhoitoa - väliin onneksi jopa hyvää ...

Käyn jumpalla , kesällä kävin golfaamassa (noin 10-12 kertaa).

Ei yhtään yökyläilyä lapsellani vielä.

Ylitöissä käyntiähän ei lasketa vapaa-ajaksi .

G. kuinka usein lapset hoidossa?
Avoliitossa, kesällä aviossa ;)

montako lasta?
1 lapsi

Miehen kanssa rentoudutaan elokuvissa tai vuokrataan leffa ja nautitaan viiniä :)

kuinka usein?
Noin kerran kahdessa viikossa on yökylässä joskus harvemmin..

kenellä?
Mummolla ja papalla <3

Alkuperäinen kirjoittaja Totaaliyhäri:
Eli muistutan että totaaliyhärinä ei ole aikaa yksin käydä edes suihkussa - toinen vanhempi ei tuuraa siinäkään ... eli parisuhteissa tilanne on paljonkin iisimpi.
Myöskin parisuhteen löytämiseen tarvittavaa aikaa ja energiaa ei ole, kun työnsä ja lapsen hyvin hoitaa...

Meillä - yksi lapsi 2v ja minä - löysin loistolapsenhoitajan - hänellä tai ystävällä/naapurilla (näillä harvemmin) - noin 1-2 kertaa viikossa noin 2 tuntia - väliin tosin kuukaudenkin taukoja ettei ole omaa aikaa.
Mummoista ei mitään apuja.
Eli rahalla saa lapsenhoitoa - väliin onneksi jopa hyvää ...

Käyn jumpalla , kesällä kävin golfaamassa (noin 10-12 kertaa).

Ei yhtään yökyläilyä lapsellani vielä.

Ylitöissä käyntiähän ei lasketa vapaa-ajaksi .

on varmasti rankkaa aikaa, varsinkin nyt kun lapsi pieni.
perheellisellä ja yksinhuoltajalla varmasti molemmilla välillä tarvetta lapsenhoitoon.
avo/avioparit tahtovat kahdenkeskistä aikaa ja yksinhuoltaja sitten sitä omaa rauhaa.

kihloissa lapsien isän kanssa.
Kaksoset 1v5kk.
tooooodella harvoin päästään enää mihinkä, mun vanhemmat on yleensä ne jotka poikia hoitaa ja ottaa yökylään (ehkä 3-4 kertaa ollu koko elinaikanaan) ja nekin asuu 100km päässä. Ja nyt mun isä sairastu vakavasti niin ei niin paljoo voi hoitaa. Miehen vanhemmat aika vanhoja ja ilmotti jo ku mä olin raskaana et voi harmi ku ollaan niin vanhoja ettei jakseta lapsia sit hoitaa, saatika yökylään ottaa. Kerran ollu siellä hoidossa ja sillon oltiin miehen kans leffassa n.2h.

Kaipaan ihan todella paljon yhteistä aikaa miehen kans, arki on yhtä hulinaa noiden vekaroiden kans.

Yleensä ne on jotkin ennalta sovitut juhlat tai vastaavat mihin ollaan päästy miehen kans kahdestaan, mut ei se sitä "laatuaikaa" oo, mulle laatuaika olis sitä et voitais olla ihan oikeesti vaan kahdestaan..

Miehen eno ja vaimo ku asuis lähempänä niiin niistä olis paljon apua. Oltiin kesälomareissulla siellä ja sillon ne puhu et jos asuttais lähempänä niin voitais antaa teille sitä yhteistä aikaa koska he tietää kuinka tärkeetä se on parisuhteelle..

-Avoliitossa lasten isän kanssa

montako lasta?
-2,

iät: 1v5kk ja kohta 5kk

- Ukon kanssa siivotaan, käydään isommin ostoksilla tms. (nää on näitä päiväkeikkoja, muksut, tai vain toinen sen pari tuntia hoidossa)

-Rilluttelemassa. (Eli mennään illalla syömään/baariin/tapaamaan kavereita tai jotain. Yleensä tullaan jo illalla takasinkin, mutta hoitaja on aamuun asti meillä. Tai sitten mennään sinne missä lapset on hoidossa yöksi.)

kuinka usein?

-"Päivähoitoja" ehkä kerran kuukaudessa-kahdessa. Tosin mun äiti saattaa joskus tulla hakemaan isompaa kanssaan ulos tunniksi tms. ehkä kerran kahdessa viikossa.

-"yöhoitoja" n. puolentoista vuoden sisällä 6-7.

kenellä?

-Mun äidillä tai mummilla.

oletko yyhoo vai parisuhteessa? Naimisissa
montako lasta? 1
mitä teet kun lapset ovat hoidossa? Vietetään laatuaikaa miehen kanssa
kuinka usein? kerran kahdessa kuussa
kenellä ? Miun tai miehen äidillä

oletko yyhoo vai parisuhteessa? naimisissa, lasten isän kanssa
montako lasta? kolme lasta
mitä teet kun lapset ovat hoidossa? yleensä kavereiden kanssa liikenteessä
kuinka usein? noin 5X vuodessa
kenellä? lasten mummuilla tai kummeilla

oletko yyhoo vai parisuhteessa? naimisissa, kotiäiti tällä hetkellä

montako lasta? 2

mitä teet kun lapset ovat hoidossa? menevät hoitoon jos meillä on jotain "ilman lapsia" menoa (viimeks esim. pikkujoulu)

kuinka usein? pari kertaa vuodessa

kenellä? mummolassa (miun vanhemmat)

Totaaliyhärin lapsi ei ilmeisesti koskaan edes nuku, kun ei äiti yksin pääse suihkuunkaan :whistle:

Minä yh, lapset 1 ja 3 (pääsen muuten joka ikinen päivä yksin suihkuun), isällään 1-2 vkonloppua (sisältäen yhden viikon arkipäivät) kuussa plus lomia. Lastenhoitajaa palkkaan tarpeen mukaan, joskus muutaman kerran viikossa joittenkin tuntien ajaksi, joskus en edes joka viikko. Sillä aikaa käyn rauhassa asioilla, kaupassa tai vapaa-ajan vietossa.

Yhteistyössä