G:Kuinka usein/harvoin lapsenne näkee isovanhempiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tellu

Vieras
Meillä mun vanhempia ainakin muutaman kerran kuussa. Mutta munmiehen vanhempia on nähnyt viimeksi kesällä.

Mä kannan tästä vähän huonoa omatuntoa, mutta miehen vanhemmat asuvat kahden tunnin ajomatkan päässä ja ovat muutenkin selvästi etäisempiä. Ja kai ne vois itsekin tehdä aloitetta nähdä, ei kai se vaan ole meidän velvollisuus kärrätä lasta näytille. Vai mitä ootte mieltä?

Miehen vanhempia kerran kahessa viikossa ja asuu 20km päässä, Mun äiteä kerran vuodessa ja matkaa on 170km (en voi sietää sen uutta miestä) ja mun isää kerran kuukaudessa ja matkaa on 150km :flower:

Miehen äitiä vähintään kerran viikossa. Mun vanhempia noin kerran kuussa. Miehen isää todella harvoin. Ja kaikki asutaan Helsingissä eli välimatkaakaan ei ole kymmentä kilometriä enempää.

Ehkä parin kuukauden välein nähdään mun vanhempia! Miehen vanhemmista en tiedä, voi olla että se käyttää lapsia siellä silloin kun ne on sillä mutta en ole tästä tietoinen :(

Äitini asuu 40km päässä. Näemme noin 2-4 kertaa kuussa. Isääni lapset saatikka miestäni eivät ole nähneet koskaan, kun on kuollut noin 15 vuotta sitten :'( Miehen vanhemmat ovat myös kuolleet.

Mun vanhemmat käy/me käydään siellä about kerran kuussa ja välimatka on vähän vajaa 200 km. Miehen vanhemmat asuu melki 8 tunnin ajomatkan päässä ja niillä ollaan käyty about vuosi sitten viimeks. Ahdistaa...mutta ei ne koskaan tule meille. En mä halua aina ajaa sinne :( hyväkuntosia ihmisiä kuitenki ovat ja suht nuoria. Miun vanhemmat on taas 70 ikäluokkaa ja ajelevat silti...

vois oikeestaan sanoa päivittäin mun vanhempii, lasten isän vanhempii joku kerta vuodes välimatkan takia, ja ku ne ei reissaa missään eli aina kun itse jaksaa ja rahaa lähtä koko poppoon voimin sinne.