Peppiina74
Mulla on hormonikierukka ja alkaa tulla vauvakuume. Kauanko teillä on mennyt hormonikierukan poiston jälkeen että kierto on tasoittunut ja "tärpännyt"? Kiitos vastaajille!
Mulla on tuo kierukka ollut kohta vuoden. Sain sen endometrioosin ehkäisyyn ja hoitoon. Siksi se laitettiin. Kysyin kannattaako laittaa vuodeksi tai puoleksitoista ja lääkäri oli sitä mieltä, että se on paras ennaltaehkäisy operoituun endometrioosiin jottei se uusiutuisi.
Haluaisin tietää kuinka pian teillä on kuukautiset alkaneet hormonikierukan poiston jälkeen? Minulta kierukka otettiin pois 13.lokakuuta, oli ollut 5,5vuotta. Vuosin poisotto päivän ja yhden päivän viikovpäästä. Sen jälkeen ei ole vuotoa tullut. Tein raskaustestin ja se oli negatiivinen. Testin tekopäivänä oli poistosta 4 viikkoa.
Itse poistatin mirenan 13.3.20..menkkoja ei oo tullu vieläkään, eli 1,5kk on jo menny. Vauvaa on yritetty poiston jälkeen nyt koko ajan mut negatiivista näyttää. Alkaa jo vähän huolestuttaa, varsinkin kun lukee täält netistä näitä kokemuksia.. pitäis varmaan kohta lääkärille/hoitajalle aika varata.Hei! Mulla poistettiin hormonikierukka 3vuoden jälkeen tossa 6.2.2020; pientä vuotoa tuli parina päivänä poiston jälkeen mutta sitten ensimmäiset varsinaiset kuukautiset alkoi vasta 30.3. (Kesto n. 5pv.) ollaan siis miehen kanssa yritetty lasta kierukan poistosta lähtien.. milloinkohan mahtaa olla mahdollista että tärppää.. ja miten muilla? Kuinka pian ootte tehnyt ekan raskaustestin?