G: kuinka paljon teidän 3-4 v päiväkotilapset lomailevat vuodessa? eriteltynä kesä ja muut ajankohdat

  • Viestiketjun aloittaja "kipsukka"
  • Ensimmäinen viesti
Opiskelen, joten automaattisesti kaikki vapaat koulusta ovat myös lapselleni vapaata hoidosta.
Isänsä vapaapäivät ovat myös vapaata hoidosta.

Kun mä olen kotona, myös mun lapseni ovat kotona. Päiviä en osaa laskea.
 
"nelly83"
Meidän loma-ajat (4vko kesällä 1vko talvella). Sen lisäksi mummo on usein ottanut 1-2krt vuodessa ma-pe lapsia hoitoon omilla lomillaan. Välillä kertyy myös yksittäisiä vapaapäiviä, kun pidän itse saldovapaita.
 
"vieras"
Meillä lapset lomailevat aina silloin kun itsekin. Kesällä 4-6viikkoa, syksyllä viikko tai kaksi, talvella viikko. Lisäksi ovat vapaalla aina kun siihen on mahdollisuus; mummi ja vaari ottavat hoitoon tai mummu ja pappa tulevat hoitamaan + lisäksi mahdolliset pitkät viikonloput.
 
"Neith"
lomaa kertyy 5 viikoa vuodessa, 4 kesällä ja viikko talvella. sen lisäksi on n. 20 vapaapäivää kuukaudessa :)
nyt lisätään hoitopäiviä joten tulee olemaan 6 lyhyttä päivää enemmän tarhassa
 
her
Viime kesänä olivat koulujen loma-ajan kotona. Ensi kesänä todennäkösesti eivät yhtään, koska valmistun ja olen töissä kesän, eikä miehelläkään ole lomaa. Satunnaisesti sitten tulee vapaita viikollakin, koska minun työni on kolmivuorotyötä.
 
meillä...
lapset lomailevat

kesällä noin 1,5-2kk
syksyllä 1vko
joulunaikaan 1-2vkoa
hiihtolomalla 1-2vkoa
keväällä yleensä pitempi lomamatka n.3vkoa
plus kuukausittain poissa perjantai tai maanantai päiviä pari.

he ovat muutoin normaalipäivää päikyssä 7-8h, vaikka olen itse kotona (sairauden takia).. niin sitten koitetaan kumminkin lomailla aika paljon.
 

Yhteistyössä