G: Kuinka paljon sinulla on "omaa aikaa"/kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "qwerty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omaa aikaa näin iltaisin, kun lapset 4v ja 6v jo unten mailla. muuten olen aina joko heidän kanssaan, töissä tai matkalla päiväkotiin-töihin-päiväkotiin-kotiin. Lasten isi katselee meitä tuolta jostain pilven päältä ja isovanhempia ei kiinnosta ottaa koskaan lapsia hoitoon, vaikka olen joskus pyytänyt päästäkseni esim. työpaikan teatteri-iltaan. Kaipaan tosiaan vaikka yhtä kokonaista lauantaipäivää ihan yksin, jolloin voisin hoidella kaupassa, apteekissa, kirppareilla yms. käyntejä ja siivota ihan rauhassa.

[QUOTE="Mymmeli";28090227]Omaa aikaa näin iltaisin, kun lapset 4v ja 6v jo unten mailla. muuten olen aina joko heidän kanssaan, töissä tai matkalla päiväkotiin-töihin-päiväkotiin-kotiin. Lasten isi katselee meitä tuolta jostain pilven päältä ja isovanhempia ei kiinnosta ottaa koskaan lapsia hoitoon, vaikka olen joskus pyytänyt päästäkseni esim. työpaikan teatteri-iltaan. Kaipaan tosiaan vaikka yhtä kokonaista lauantaipäivää ihan yksin, jolloin voisin hoidella kaupassa, apteekissa, kirppareilla yms. käyntejä ja siivota ihan rauhassa.[/QUOTE]

Olisko sulla mahdollisuutta ottaa maksullinen lapsenvahti tai onko paikkakunnalla jonkinlaista lapsiparkkitoimintaa?

Jos liikunta kiinnostaa, niin ainakin joillain saleilla on lapsiparkkeja. Silloin pääsisit hieman hengähtämään, mutta tämä ei tietty auta noihin kauppa, asiointi ym. tarpeisiin.

[QUOTE="qwerty";28088386]No jos lasketaan niin, että silloin sinulla ei ole lapsia mukana.[/QUOTE]

no siinä tapaukses paljon kun teen töitä 30h joka viikko ja töissä oon ilman lapsia :D

Yhteistyössä