M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja as:kuukaudessa 650-800e, 3 lasta ja 2 aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:vaihtelee huimasti.
Joskus ei mee senttiäkään ja toisella viikolla menee 300 ( kun hamstrataan ruoikaa pakkaseen aa kuvikaappeihin)
mut yleisin arvio on noin 50 -70, sisältää hygienietuotteet
toi on oikeesti tosi vähän, miten tohon vois päästä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
höpötät. Tällä takoitetaan KOKO PERHETTÄ, tuskin koo perhe syö 20 viikossa. sihen pitää lisätä myös sun kaljat ja hygieniatuottet
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
höpötät. Tällä takoitetaan KOKO PERHETTÄ, tuskin koo perhe syö 20 viikossa. sihen pitää lisätä myös sun kaljat ja hygieniatuottet
mun perhe on minä yksin. kaljaa juon senverran harvoin että ei tarvii mainita. hygieniatuotteita en joka viikko ostele.
niin että höpötä keskenäs... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
mun perhe on minä yksin. kaljaa juon senverran harvoin että ei tarvii mainita. hygieniatuotteita en joka viikko ostele.
mä oon käsittänyt että sulla on perhe
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pari kymppiä varmaan, joskus ei sitäkään.
Villi veikkaus: päätön syö työpaikalla lämpimän ruoan, jolloin tiuo ilmoitettu parikymppiä sisältää lähinnä aamu- ja iltapalatarvikkeita.