G: kuinka paljon miehenne on muuttunut seurustelun alusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joi, poltti, käytti jotain nappeja.. oli muutenkin ei luottamuksen arvoinen ja sen vahvisti se että petti kerran :( Edelleen ollaan yhdessä ja mies ei polta, juo, käytä nappeja eikä petä ja pystyy luottamaan koska on sen todistanut =) Eikä käy missään, paitsi töissä :D

Tosi vähän se on muuttunut. Rauhoittunut on paljon, tykkää huomattavasti enemmän olla kotosalla, mikä on tietysti ymmärrettävää, kun on kahden pienen lapsen isä.

Muuten se on se vanha, ihana oma itsensä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joi, poltti, käytti jotain nappeja.. oli muutenkin ei luottamuksen arvoinen ja sen vahvisti se että petti kerran :( Edelleen ollaan yhdessä ja mies ei polta, juo, käytä nappeja eikä petä ja pystyy luottamaan koska on sen todistanut =) Eikä käy missään, paitsi töissä :D

*muoks* On ihana aviomies ja isä nykyään :heart:

mun mies oli 7v suhteessa ennen mua, ja silloin ajatusmaailma oli että hän ei ikinä muuta virallisesti naisen kanssa yhteen, ei ikinä mene naimisiin eikä ikinä hanki lapsia, eikä ikinä muuta pois helsingin keskustasta... hän myöskin vietti paljon aikaa ulkona kavereiden kanssa, useita kertoja viikossa oli humalassa...

nyt mies omistaa mun kanssa rivariasunnon 50km helsingin keskustasta, ollaan naimisissa ja aiotaan hankkia lapsia (jos mahdollista) ja ulkona käy 0-2krt kk ja yhdessä ollaan oltu 1,5v

Ei paljoa. 5 kg tullut lisää painoa :xmas: Väsyneempi on, mutta sekin lienee tämän hetken työstressistä kiinni. Ihmisenä aika sama itsensä, ehkä hiukan tullut joissakin asioissa kyynisemmäksi maailmaa kohtaan (liekö minulla tekemistä asian kanssa :whistle: :ashamed: )

Noh mä olen tuosta miehestä tykännyt aina siitä että se on aina aito itsensä. Jopa ensitapaamisella. Ei yrittänyt esittää.
Mutta toki kun ollaan saatu lapsia niin onhan siitä tullut vastuuntuntoisempi kuin myös itsestänikin.
Tämä olikin aika hyvä kysymys, ihan jätti nyt pohtimaan kunnolla. :) No se mikä nyt tulee mieleen että aikaa ennen lapsia mies saatoi iltaisin ottaa muutaman kaljan enempikin, se on nyt jäänyt lasten myötä pois. Toki ottaa saunakaljan tai pari mutta ei lötkötä sohvalla nyt mäyris kainalossa. Rahan käytössä se on aina ollut tosi tarkka ja nykyään on vielä tarkempi, haluaa että tilillä on aina tietty summa rahaa hätävarana.

Muuttunut aika paljonkin. Alussa oli huomaavainen, lirkutteleva nuori pojan klopppi ;) Antoi aikaa parisuhteelle ja panosti siihen järjestämällä kaikkea yhteistä kivaa. Aika paljon myös harrasti kaiken näköistä ja viihteellä kävi enemmän. Kova töitä tekemään.

Nykyään on kotona viihtyvä isä, rauhallisempi, harrastukset vähentynyt, viihteellä käy paljon harvemmin ja ne viihteellä käymisestkin on vähän toisenlaisia illan istujaisia ennemminkin. Panostaa eri tavalla parisuhteeseen, syvällisempiin asioihin. Huoltaa kotia ja perhettä ahkerammin. Suhteen alussa hyvä jos omia pyykkejään pesi, nykyään huoltaa koko perheen pyykit.

Sanottakoon että muutokset johtuu lähinnä siitä että ikää suhteen alussa oli miehellä 17 ja minulla 18. Ois aika outoa jos ei olis mitään muutosta tapahtunut vuosien kuluessa ;)

aluksi kaikki oli loistavasti, luottamus 10000, aina tukena ja turvana ym, mentii naimisii tuli lapsi ja ristiäisiä edeltävänä yönä tieto pettämisestä, ja mulle silvis et sitä on ollu koko seurustelun ajan, ryyppäämist... kaikkii salaisuuksii paljastu, ja koko ajan paljastuu lisää... hänestä kuoriutui narsisti.... ja siinä täis olla vastaus että miks en ole eronnu.

Joi, poltti, käytti jotain nappeja.. oli muutenkin ei luottamuksen arvoinen ja sen vahvisti se että petti kerran :( Edelleen ollaan yhdessä ja mies ei polta, juo, käytä nappeja eikä petä ja pystyy luottamaan koska on sen todistanut =)

Ei ihan näin mutta aika lähelle! nytkin hoitelee tuolla vauvelia ihan antaumuksella. maailman paras mies ja isä nykyään!

Hiukan tullut hyvässä mielessä painoa. Urheilu on alkanut kiinnostaa ja tietää jos mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä. On avoimempi ja innokkaampi kaikelle ja ennen kaikkea halusikin lapsia ja meni naimisiin vaikka vannoi ettei niin ikinä käy. Hyvään suuntaan tuo on mennyt ja on mukavaa olla se ihminen joka muutti miehen mielen naimisiin menosta ja lapsista :D

On tullut hiukan painoa lisää, tosin se on ihan hyvä, silloin oli aika laiha luikku...
Isyys on muuttanut miestä, samoin parissa eri maassa asuminen. Hän on avartunut ja syventynyt, vaikka ennenkin oli varsin fiksu mies. Nykyään ehkä väsyneempi ja ponnettomampi, mutta se johtuu varmastikkin työstä. Tavatessamme oli iloinen freelancer ja teki töitä paljon verkkaisempaan tahtiin.

Yhteistyössä