Minä en pysty nukkumaan sairaalassa juuri yhtään, eikä kotona onneksi ole tarvinnut miettiä pätkääkään kauppaa tai kotitöitä synnytyksen jälkeen. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kauhean nopeasti jotkut lähtevät. itse en uskaltaisi.. mutta jokaisen oma asia, itse lepään mielläni muutaman päivän tietäen että apu on koko ajan lähellä ja ei tarvi ajatella kauppaa ja kotitöitä
Kaipa sairaalassa kannattaa olla jossa siellä vähääkään viihtyy. Itse oon ollut siellä niin paljon, etten halua siellä olla enää yhtään ylimääräistä sekunttia. Kakkosen kohdalla olin omasta mielestäni turhaan ne 5 päivää, sillä odotettiin vain kellastumista. Olisin yhtä hyvin voinut käydä kotoa kokeissa vauvan kanssa, sillä musta turha terveen äidin ja terveen vauvan on sairaalassa maata vaan varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kauhean nopeasti jotkut lähtevät. itse en uskaltaisi.. mutta jokaisen oma asia, itse lepään mielläni muutaman päivän tietäen että apu on koko ajan lähellä ja ei tarvi ajatella kauppaa ja kotitöitä
Niinpä, ja minä taas ketjua lukiessa juuri mietin, että onpa monella ollut tuskallisen pitkät kakutAlkuperäinen kirjoittaja ap:kauhean nopeasti jotkut lähtevät. itse en uskaltaisi.. mutta jokaisen oma asia, itse lepään mielläni muutaman päivän tietäen että apu on koko ajan lähellä ja ei tarvi ajatella kauppaa ja kotitöitä
joo en mäkää jaksaisi viikosta toiseen makoilla mut se 2-3 päivää on se minkä minä vaadinAlkuperäinen kirjoittaja Panacea:Niinpä, ja minä taas ketjua lukiessa juuri mietin, että onpa monella ollut tuskallisen pitkät kakutAlkuperäinen kirjoittaja ap:kauhean nopeasti jotkut lähtevät. itse en uskaltaisi.. mutta jokaisen oma asia, itse lepään mielläni muutaman päivän tietäen että apu on koko ajan lähellä ja ei tarvi ajatella kauppaa ja kotitöitä
Mulla toisinpäin.Alkuperäinen kirjoittaja pimppaloora:viikko ennen lapsen syntymää ja lapsen kanssa syntymänsä jälkeen 2 vkoa.