G: Kuinka monta lasta ja sisarusta sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja anonym
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaksi lasta, ei sisaruksia. En kaivannut lapsena sisaruksia, joten se ei ole vaikuttanut. Pidän vain lapsista/vauvoista niin paljon, että halusin sen toisenkin (ja jos miehellä ei olisi jo 2 lasta edellisestä liitosta, olisin luultavasti toivonut kolmattakin). Onkin ollut ihanaa seurata kahden niin erilaisen persoonan kasvua :)
 
"minttu"
Mulla ei ole yhtään sisarusta, eikä myöskään miehellä. Meillä on yksi lapsi ja ainokaiseksi jää. En kaivannut lapsena sisaruksia, eikä erityisemmin mieskään. Ei me koskaan olla mitenkään päätetty, että lasten lukumäärä on yksi, mutta se vaan on tuntunut oikealta ja luonnolliselta.
 
"vieras"
Mulla on pikkusisko ja vauvana kuollut isoveli. Ikäeroa mulla ja siskollani on 6vuotta.

Itellä lapsia 4, joista yksi enkelinä. Vanhimman ja nuorimman ikäero vajaa 5vuotta. Vielä kuumeilen yhdestä... ei ihan samalla kaavalla mennä ku mun vanhemmat :p
 
äääää
1 sisarus ja 3 lasta (voi tulla lisääkin). Itselläni oli veljeni kanssa isohko ikäero ja kaipasin lisää sisaruksia + pienemmällä ikäerolla. Siksipä toimin itse näin. :)
 
"vieras"
minulla on kolme veljeä ja yksi sisko, minulla on kolme lasta, varmaan omien sisarusteni määrä on vaikuttanut sen verran, että olen aina haaveillut että saisin useamman lapsen ja tämä kolme on ihan hyvä määrä :)
 

Yhteistyössä