G: kuinka moni yksin kotona kun mies juhlimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meeh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja meeh:
Täällä yksi. Ja mies ilmoitti suunnitelmistaan vasta kun oli puoliksi ovesta menossa ulos. Tuon takia kaikki miun suunnitelmat tälle illalle vesitty täysin ja nyt v*tuttaa. Mut et lapsen kanssa tässä sitten kahdestaan juhlitaan (lapsi tosin vielä pieni niin ei ymmärrä). Olisin kerrankin halunnut mukavan koti-illan koko perheen kesken kun ruokaakin on herkkuja vaikka mitä.

Mitäs muut tekee kotosalla?

Ai että tällänen suhde..nuoria taidatte olla. Ainakin epäterve suhde. ei tule kestämään..

Meillä on ihan tuollaista samanlaista, eikä olla enää niin nuoria ja suhdekin on jo kestänyt melkein 9 vuotta. Tosin meillä on vasta nyt lähiaikoina homma mennyt tuollaiseksi, että mies menee kun huvittaa eikä oikein vaivaudu siitä etukäteen ilmoittamaan tai sitten ilmoittaa, mutta ei kuuntele mitään vastalauseita vaan menee.
No minä kyllä olen tuon lapsen kanssa ihan mielelläni kotona, ei se siitä ole kiinni. Tosin tällä hetkellä mies on töissä, eikä viettämässä kosteaa iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
täällä ihan sama..ja joka vuosi. =/

Ja joka jumalan juhlapyhä ja kissanristiäisiet..

kyllä mun ukko on käyny juhlimassa myös MUN synttäreitä...voitteko kuvitella.. =)

Hyvin osaan kuvitella joo! Kiva kun joku kohtalontoverikin täällä täydellisten kiiltokuvaperheiden seassa.. Ja kyllä, myönnän olevani kateellinen.

Niinpä.Tuntuu aina että kaikilla muilla menee niin hyvin jne.Mun on pakko myöntää... ÄITI ei aina jaksa.Varsinkin kun ex-mies on se kolmas lapsi. =)

Meillä oli tuollaista joskus vuosia sitten kun oltiin nuorempia. Olin monta iltaa yksin kotona pienten lasten kanssa ja mies meni. Nyt vanhempana ( 40v) mies ei lähde kotoa oikeastaan minnekään, käy vain töissä ja kaupassa. Nytkin istuu sohvalla ja katsoo telkkaria ja taitaa sillä jotain juomaa olla seurana.

Täällä yksi. Ja mies ilmoitti suunnitelmistaan vasta kun oli puoliksi ovesta menossa ulos. Tuon takia kaikki miun suunnitelmat tälle illalle vesitty täysin ja nyt v*tuttaa. Mut et lapsen kanssa tässä sitten kahdestaan juhlitaan (lapsi tosin vielä pieni niin ei ymmärrä). Olisin kerrankin halunnut mukavan koti-illan koko perheen kesken kun ruokaakin on herkkuja vaikka mitä.

Ai että tällänen suhde..nuoria taidatte olla. Ainakin epäterve suhde. ei tule kestämään..

Meillä on ihan tuollaista samanlaista, eikä olla enää niin nuoria ja suhdekin on jo kestänyt melkein 9 vuotta. Tosin meillä on vasta nyt lähiaikoina homma mennyt tuollaiseksi, että mies menee kun huvittaa eikä oikein vaivaudu siitä etukäteen ilmoittamaan tai sitten ilmoittaa, mutta ei kuuntele mitään vastalauseita vaan menee.
No minä kyllä olen tuon lapsen kanssa ihan mielelläni kotona, ei se siitä ole kiinni.

Ja mekin ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, toinen lapsi tulossa. Ja tosiaan meilläkin tuollaista käytöstä ruvennu ilmeentymään nyt vast viime aikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No minä kyllä olen tuon lapsen kanssa ihan mielelläni kotona, ei se siitä ole kiinni.

Ja mekin ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, toinen lapsi tulossa. Ja tosiaan meilläkin tuollaista käytöstä ruvennu ilmeentymään nyt vast viime aikoina.

Me on oltu yhdessä 12 vuotta ja lapsia on 4. Ja aina tää on tätä samaa ollu, toisinaan enempi ja toisinaan vähempi. Eikä ihan teini-iässä enää olla.

Mulla (31 v) on 23-vuotias mies, ja meillä on kaksi lasta. Itse olen jo niin kalkkiutunut, että en edes jaksaisi lähteä työviikon päätteeksi bailaamaan, mies taas ei ole vielä saanut tarpeekseen, joten menköön. Saanpahan palstailla rauhssa. :)

Oltiin tuttavaperheen kanssa ravintolassa syömässä,mä sit ihan sanoin et saa jäädä,mä voin lähtee lasten kanssa kotiin,olinpa marttyyri... :D no,mies tekee paljon töitä ja ollu "vapaalla" yhden illan tänä vuonna tähän mennessä,mielelläni päästin. Lapset nukkuu,otan täs lasillisen punkkua ja meen nukkumaan.

Juhlimassahan tuo on, ja vielä ihan mun määräyksestä :) Ihan hyvin voi mun puolestani mennä kavereidensa kanssa juhlimaan ku meillä nämä illat on muuten niin hiljasia 9:n jälkeen ku lapsi menee nukkumaan.. Mennään sitten yhdessä taas kun tarvetta on :)

En yksin vaan lasten kanssa, pienin muutaman viikon ikäinen. Ei tuo mulle ole ongelma, se menee joka pääsee, eikä ole multa pois :)... Mä menen sitten jonnekin (en kylläkään välttämättä minnekään baariin, ei kiinnosta enää niin), kun pienin vähän isompi ja pärjää imettämättä pidempään.

Yhteistyössä