G: kuinka moni yksin kotona kun mies juhlimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meeh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meeh

Vieras
Täällä yksi. Ja mies ilmoitti suunnitelmistaan vasta kun oli puoliksi ovesta menossa ulos. Tuon takia kaikki miun suunnitelmat tälle illalle vesitty täysin ja nyt v*tuttaa. Mut et lapsen kanssa tässä sitten kahdestaan juhlitaan (lapsi tosin vielä pieni niin ei ymmärrä). Olisin kerrankin halunnut mukavan koti-illan koko perheen kesken kun ruokaakin on herkkuja vaikka mitä.

Mitäs muut tekee kotosalla?

Meillä ollaan ihan koko perheen kesken kotosalla :) kumpaakaan ei huvittanut lähteä mihkään kun on pari viime viikkoa ollut sen verran raskasta töissä et tekee ihan hyvää välillä vaan oleskella ja nauttia yhdessäolosta. Miks aina tarttis tehdä kauheesti jotain ja suunnitella, oks se oikein joku laki ;)

Mie tavallaan patistin miehen viettämään illan perhetuttujensa luona. Halusin jäädä itse yksin kotiin nollaamaan päänuppia viunalastin kanssa. Nyt kun sitä juotavaa olisi, niin ei tunnu uppoavan, ei sitten millään.

Alkuperäinen kirjoittaja meeh:
Täällä yksi. Ja mies ilmoitti suunnitelmistaan vasta kun oli puoliksi ovesta menossa ulos. Tuon takia kaikki miun suunnitelmat tälle illalle vesitty täysin ja nyt v*tuttaa. Mut et lapsen kanssa tässä sitten kahdestaan juhlitaan (lapsi tosin vielä pieni niin ei ymmärrä). Olisin kerrankin halunnut mukavan koti-illan koko perheen kesken kun ruokaakin on herkkuja vaikka mitä.

Miks sä alistut tollaseen?

Ai että tällänen suhde..nuoria taidatte olla. Ainakin epäterve suhde. ei tule kestämään..

Vieraan kanssa samoilla linjoilla. Mies just lähti töihin minä yksin kotona. Ei oltais kyllä mihinkään mentykään kun on tuo masuasukki. <3
En muuten kattois sekunttiakaan tollasta käytöstä. Ei mua haittaa jos mies lähtee ulos lyhyelläkin varoitusajalla mut et on jo suurin piirtein ovella menossa ku ilmoittaa lähtevänsä ryyppäämään. Taitaisi löytää kamansa ulko-ovelta kotiin takaisin yrittäessään...

Yksin (tai siis nukkuvien lasten kanssa) kotona, mies on tulossa töistä kotiin. Eiköhän tuo tunnin kuluttua ole jo kotona. Mä syön hyvää salaattia :p ja kohta avaan telkun ja ehkä neulon.

Meillä minä raskaana ja selvinpäin siis tietenkin, mies kahden kaverin kanssa ottaa vähän kaljaa ja tällä hetkellä saunomassa, kotona kuitenkin :) Ja kohta luultavasti mäkin liityn niiden seuraan pelailemaan sitten jotain lautapelejä ja herkuttelemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
täällä ihan sama..ja joka vuosi. =/

Ja joka jumalan juhlapyhä ja kissanristiäisiet..

kyllä mun ukko on käyny juhlimassa myös MUN synttäreitä...voitteko kuvitella.. =)

Hyvin osaan kuvitella joo! Kiva kun joku kohtalontoverikin täällä täydellisten kiiltokuvaperheiden seassa.. Ja kyllä, myönnän olevani kateellinen.

Ei se ois haitannu tuo juhlimaan lähteminen jos ois esim. jo eilen tai toissa päivänä kertonu mut kyllä suutuin kun mennessään huikkasi et lähtee nyt ja tulee joskus huomenna. Ei ois tullu ees riitaa, jos ajoissa ois kertonu mut nyt voi olla et tulee kunhan kotiutuu.

Suunnitelmia siis lähinnä oli koti-ilta, hyvää ruokaa ja leffa. Meinasin ihan leipoa munkkeja ja kaikkea mut se nyt sit saa jäädä. Kait se on sit yksin katteltava se elokuva ja mässäiltävä kunhan lapsi menee nukkumaan kohta puolin. Mies kun normaalisti on kaikki viikonloput jossain tallilla/ romuttamolla rassaamassa autoja ja alustavasti sovittiin et vietettäis perheiltaa niin ei näköjään kelpaa.

Mut ikävää kuulla etten oo ainoa kuka yksin lasten kanssa kotosalla.

Musta juhlimaan lähteminen on vappuaattona ok, mikäli kumpikin pääsee vuorollaan ja juhlimaan lähtemisestä sovitaan yhteistuumin. Ap:n tapauksessa mies käyttäytyy törkeästi. Vappupäivää on sitten kiva viettää perheen ja ystävien kesken. Meillä mies on nyt töissä, mutta vaikka olisi kotonakin, olisi puolestani saanut mennä tänään kavereiden kanssa jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

Ai että tällänen suhde..nuoria taidatte olla. Ainakin epäterve suhde. ei tule kestämään..

Meillä on ihan tuollaista samanlaista, eikä olla enää niin nuoria ja suhdekin on jo kestänyt melkein 9 vuotta. Tosin meillä on vasta nyt lähiaikoina homma mennyt tuollaiseksi, että mies menee kun huvittaa eikä oikein vaivaudu siitä etukäteen ilmoittamaan tai sitten ilmoittaa, mutta ei kuuntele mitään vastalauseita vaan menee.
No minä kyllä olen tuon lapsen kanssa ihan mielelläni kotona, ei se siitä ole kiinni.

Yhteistyössä