K
Keittiönoita
Vieras
Älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.
Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Älä muuta sanoMitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tekisi yksinkertaisesti mieli iskeä hanskat tiskiin ja sanoa heippa vaan jatruveta tekeen jotain ihan muuta kuin keski-ikäisen keskiluokkaista veronmaksantaa.
Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|
Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Anteeksi, murheet ne on kaikilla. Tyhmästi sanoin. :hug: :heart:
Tää nyt vaan on niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU
Oikeassa olet, yleensä olen paljon tarkempi siitä, mitä elämästäni kerron =) Ja siihen samaiseen heinäkuuhun...ei pitäisi muistellaAlkuperäinen kirjoittaja Eipäs vaan:Semmoinen käsitys, että Keittiönoita puhuu tasan mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. .
Kyllä, 1980 ja heinäkuu oli hieno, ja varsinkin 7. päivä aika muistettavaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Anteeksi, murheet ne on kaikilla. Tyhmästi sanoin. :hug: :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=8_tAWFwBFKo&feature=related
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.
Haluatko kruunun pipon tilalle? B)
Loppuiko happi vai mikähän oli syynä?Mun serkun kaveri kuoli, kun nukkui yhden yön semmosessa paperinkeruulaatikossa :ashamed: Olisko ollut just täysi-ikäinen. Mäkin tämän kaverin tiesin.