G: Kuinka moni teistä on nukkunut edes yhden yön paperinkeräyslaatikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nukkunut kaupungissa taivasalla. Ei kivaa. Useammankin yön. Ja vieläpä paljon alta 18v. Hellvetin kyllllmä oli. Kerran varastettiin jonkun papan nitrotkin ja nukuttiin jossain autiotalon vintillä kun sato kaatamalla.. Joskus yritin päästä pankin eteiseen.. toivotonta..

Olen myös lapsena joutunut juoksemaan useasti ilman kenkiä taivasalle lähimpään naapuriin tai puhelinkoppiin (soittamaan poliisia).

Mitä ajat takaa?

En kertaakaan. Kerran oon nukkunut pihalla, kun kaveri meni poikaystävänsä kanssa meidän telttaan kutemaan. Aamulla oli 70 hyttysenpuremaa ja kylmä. Mut muuten oli ihan jees herätä auringonnousuun.

Olen kyllä ihan omasta halustani nukkunut sähköttömässä ja vedettömässä mökissä, makuupussissa ja lumiluolassa. Kiitos kysymästä, hyvin nukuin, ja ehkä joskus vielä nukunkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja No en:
Olen kyllä ihan omasta halustani nukkunut sähköttömässä ja vedettömässä mökissä, makuupussissa ja lumiluolassa. Kiitos kysymästä, hyvin nukuin, ja ehkä joskus vielä nukunkin. :D

Siis teltassa makuupussissa... Voisin itse asiassa nukkua heinäladossakin.

Siis teltassa makuupussissa... Voisin itse asiassa nukkua heinäladossakin.

Mut musta näissä on aika iso ero paperinkeräyslaatikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.

Syystä että?:)

Keittiönoidan suku on erittäin sukurakasta. Jopa siinä määrin, että keittiönoita on omille vanhemmilleen kiitollinen, kun heittivät hänet pihalle 18 v:nä, eikun halusikin itse muuttaa poikakaverille, eikun nyt ne on taas väleissä ja kehityskelpoinen yksilö on keittiönoita ja hänen sukurakas perheensäkin. Vaimitensenytmeni.

Nykyään ei onneksi kenenkään teinin ole pakko olla taivasalla.

Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.

Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja No siitä syystä että:
Keittiönoidan suku on erittäin sukurakasta. Jopa siinä määrin, että keittiönoita on omille vanhemmilleen kiitollinen, kun heittivät hänet pihalle 18 v:nä, eikun halusikin itse muuttaa poikakaverille, eikun nyt ne on taas väleissä ja kehityskelpoinen yksilö on keittiönoita ja hänen sukurakas perheensäkin. Vaimitensenytmeni.

Ja harmaalla on se käsitys, että mikään ei kolmessakymmenessä vuodessa voi muuttua :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja No siitä syystä että:

Ja harmaalla on se käsitys, että mikään ei kolmessakymmenessä vuodessa voi muuttua :D :D :D

Semmoinen käsitys, että Keittiönoita puhuu tasan mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. Onneksi tämä yhteiskuntakin on niiden vuosien aikana vähän kehittynyt.

Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.

Ootko sä Lunatic jotenkin katkera ihminen, vai liittykö tähän insidetsoukki?

Just just:)

En. Pipo on kivempi ja lämmittää paremmin. Ties milloin tässä on taas ilman mitään ja roskalavojen ripmpsessana. Parempi pysyä lämpimänä kuin nättinä :D

Noni, sitä minäkin. B)
Ryhdistäydy nainen.

Penkillä Milanossa (mikäs siinä oli Herran kukkarossa, kirkon seinän vieressä), Amsterdamin rautatieasemalla, puistossa Berliinissä, toisessa puistossa Prahassa, rannalla Palermossa. No joo, noi oli vapaaehtoisia... Interreilaava 17v tekee kaikkensa saadakseen matkakassan kestämään mahdollisimman pitkälle.

Mutta äidille en vieläkään ole kertonut. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Penkillä Milanossa (mikäs siinä oli Herran kukkarossa, kirkon seinän vieressä), Amsterdamin rautatieasemalla, puistossa Berliinissä, toisessa puistossa Prahassa, rannalla Palermossa. No joo, noi oli vapaaehtoisia... Interreilaava 17v tekee kaikkensa saadakseen matkakassan kestämään mahdollisimman pitkälle.

Mutta äidille en vieläkään ole kertonut. :xmas:

:D :D :D Mun "leirielämäni" paljastui ihan vahingossa vanhemmilleni. Ja käsittämättömän nopeasti löytyi mulle vuokra-asuntokin :D Jossain määrin kaipaan sitä elämää, kun sai hetken aikaa olla irti tästä oravanpyörästä. Ehkä voi tulla eteen vielä päivä, jolloin voin taas sanoa heipat kaikille ja häipyä vaan B)

:D :D :D Mun "leirielämäni" paljastui ihan vahingossa vanhemmilleni. Ja käsittämättömän nopeasti löytyi mulle vuokra-asuntokin :D Jossain määrin kaipaan sitä elämää, kun sai hetken aikaa olla irti tästä oravanpyörästä. Ehkä voi tulla eteen vielä päivä, jolloin voin taas sanoa heipat kaikille ja häipyä vaan B)

Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.

Niin...siinäpä toi otsikossa. Miltä se yö tuntui? Nukuitko hyvin? Nukkuisitko toisenkin kerran? :xmas:

Jos en paperiroskiksessa, ni jossain roskahässäkässä kuitenki parina yönä about 7-vuotiaana.
Ja niitä 18-kesäisenä ulkona nukuttuja öitä en viittis edes samas lauseessa mainita. Ne puistonpenkit ja kukkapenkkiunet oli kuitenki ihan oma valinta.

Yhteistyössä