G: Kuinka moni on oikeasti nähnyt kenenkään imettävän julkisesti ns. "rintojaan esitellen"?

Ken guru
En kyllä muista nähneeni.

Viime viikolla särkänniemessä kyllä nainen tuli istumaan ja imettämään viereiseen penkkiin siitä missä me miehen kanssa istuttiin, muttei kyllä millään tavalla häirinnyt tai vetänyt tissiä esiin. Mua ei julkisesti imettäminen ole koskaan häirinnyt vaikken itse olekaan imettänyt julkisilla paikoilla.
 
noups
En ole nähnyt, että kukaan imettäisi julkisesti molemmat rinnat paljaana taikka muutoinkaan millään tavalla huomiotaherättävästi/häiritsevästi. Sillä tavalla kyllä, ettei ollut mitään harsoa tms suojana, eli rintaakin näkyi, mutta minusta se on ihan ok, eihän siinä nyt kuitenkaan vauvan pään takaa näkynyt sen enempää, kuin joillain ihmisillä näkyy vaikkapa avonaisten vaatteitten kaula-aukoista, ei nänniä yms. Se tuntui vähän hassulta, kun olimme isommalla porukalla katsomassa sisareni vauvaa, ja sisko silpaisi suht näyttävästi tissin paljaaksi olohuoneessa ja alkoi imettää, paikalla oli kuitenkin mm. Meidän oma isä, veli ja minun mies, en ehkä itse kehtaisi, laittaisin harson suojaksi jos meillä olisi miesvieraita, tai saattaisin mennä makkariin imettämään.
 
mies-x
Useamman tapauksen olen nähnyt, joskus on tissit piilossa ja joskus hyvinkin esillä mutta eipä tuo tapahtuma itseä ole koskaan häirinnyt eikä sen kummempia kiksejä aiheuttanut.
Normaalia eloa mun mielestä enkä ymmärrä koko kohua.
 
kyllä!!
Minä olen nähnyt. synnärillä nuori äiti esitteli rintojaan..käveli osastolla rinnat pystyssä. Mies hoki potilashuoneessa hälle, kuinka seksikkäältä hänen rinnat näyttävät, kun ovat 2 kuppikokoa normaalia isommat ja terhakat :O Siitä sitten innostuneena päätti kävellä pitkin osastoa yläosa auki. Kätilöt kyllä aika nopeasti muistuttivat hälle, että osastolla on miehiäkin ja muita vieraita ja ettei moinen ole soveliasta. Myötähäpeäni oli niin suuri, että muistan sen kuin eilisen vielä 5vuoden takaa.
 
hessu hopo
no ei kai kukaan imetä molemmat rinnat näkyen? :O

mut joo oon cm leipä osastolla imettänyt samalla ku kävelin uskovaisen miespuolisen kaverin kanssa mietittiin siinä että mitäs leipää ostettais :D

jos se ny jotakuta riepo ni oikeastaan ihan sama!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!!;28817324:
Kätilöt kyllä aika nopeasti muistuttivat hälle, että osastolla on miehiäkin ja muita vieraita ja ettei moinen ole soveliasta.
Aika erikoista koska kyllähän miehet hyvän näköisiä tissejä mielellään katsovat. Eli erittäin soveliasta oli paikka mikä hyvänsä.
 
eeeeehhh
Yhden kerran ja liikun todella paljon Helsingissä, eli olettaen aika helvetin monta imettäjää on tullut kohdattua, harvan imetystä edes huomannut ja YKSI ainoa on vetässyt tissit tiskiin. Hyvin harvinaista tuollainen tuntuu olevan, vaikka imetysvihaajien mielestä kaikki julki-imettäjät kauheesti esittelee rintojaan. :D Katkeraa. :D
 
Peyote
En mä oo nähnyt. Semmost oon kyllä nähnyt, et jotkut imettää paidasta alakautta ja silloin saattaa vatsa näkyä. Jos imettäis kaula-aukosta, niin silloin ei näy tissiä enempää kuin joidenkin kesävaatteista, jos näpä on vauvan suussa.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!!;28817324:
Minä olen nähnyt. synnärillä nuori äiti esitteli rintojaan..käveli osastolla rinnat pystyssä. Mies hoki potilashuoneessa hälle, kuinka seksikkäältä hänen rinnat näyttävät, kun ovat 2 kuppikokoa normaalia isommat ja terhakat :O Siitä sitten innostuneena päätti kävellä pitkin osastoa yläosa auki. Kätilöt kyllä aika nopeasti muistuttivat hälle, että osastolla on miehiäkin ja muita vieraita ja ettei moinen ole soveliasta. Myötähäpeäni oli niin suuri, että muistan sen kuin eilisen vielä 5vuoden takaa.
Luultavasti tämä nainen oli ehkä hieman sairas...
 

Yhteistyössä