G: Kuinka moni on käynyt Tuurin kyläkaupassa? :)

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Niin tuli vaan mieleen.. itse olen käynyt siellä pikku tytöstä asti kun mökki on aika lähellä, nykyäänkin pari kertaa kesässä tulee pyörähdettyä.. Olen siis nähnyt tuon Keskisen imperiumin kasvunkin, kovin on muuttunut siitä kun mä ensimmäisen kerran olen siellä käynyt. Huonompaan suuntaan on mun mielestä muuttunut, tai sitten siellä oli lapsena muuten vain kivempi käydä. EIkä tuota enää nykyään halvaksi kaupaksi voi haukkua hyvällä tahdollakaan..

Kerran. Mun ainoa kerta oli n. vuosi sitten, mutta mies on käynyt siellä kanssa pienestä asti. Sekin sanoi samaa kuin sä, että onpas muuttunut aikojen saatossa eikä välttämättä positiiviseen suuntaan. Ja joo, halvaksi sitä ei voi tosiaan enää sanoa. Toki siellä on niitä muutamia "houkuttimia", mutta kaikenkaikkiaan ei kannata ajatella, että sieltä kantsii ostaa, kun on varmasti halvin. Ei meinaan ole. Samalla hinnalla, jos ei halvemmallakin saa myös muualta.

Ja sitten se, että suurin osa siitä "halvasta" oli sitä samaa tavaraa, mitä myydään muissakin halpakaupoissa. ...aika pettymys oli mulle, mutta eipä tarvi mennä toiste ;)

Viime kesänä.. mut oli kyllä pettymys koko paikka. Mun mielestä ihan turhaa hehkutetaan... iso paikka ja myytävänä kaikkea mahollista, mut ei mitenkää erityisen halpa tai muutenkaa mikää nähtävyys.

Kerran pari kuukaudessa. Asutaan nimittäin melko lähellä, 40km päässä.
Ja mitä hinta tasoon tulee, niin onhan siellä halpaakin, kun tietää mitä ostaa. Paljon on tullut vertailtua hintoja lähiseutuun ja varsinkin jouluna huomaa, että Keskisellä on edullisempaa, kun tulee esim. leluja ostettua.

Mutta ei tuosta kaupasta varmaan selvää saa, jos kerran käy. On niin iso paikka kuitenkin..

Oon samaa mieltä tosta että hintataso ei ole enää entisensä, eli ei enää niin edullista kun sillon joskus :/ Sillon kun se oli viä pienempi niin siä oli kivempi käydä, nykyään menee vaan hermo jos sinne eksyy :whistle:

Käydään siä muutaman kerran vuodessa kun matka sinne ei ole kovin pitkä.

kerran pari viikos tulee käytyä, välillä useemmin, ja matkaa n. 20km. nykyään tulee käytyä s-marketis ja matkaa n. 15km ja samalla muilla asioilla, ja ku laskee polttoaineet ym niin ei se keskinen enää niin halpa oo... ja ku saa niitä bonuksia..

Yhteistyössä