G: Kuinka moni on alkanut nuorena alle 20vuotiaana seurustelemaan, nykyisen..

• Viestiketjun aloittaja Entäs 20+20?
  • Ensimmäinen viesti
Liila
Minä olin 16 v ja mies oli 17 v. Nyt ollaan 37 v ja 39 v. Kesällä tulee 22 vuotta täyteen siitä kun rakastuttiin. Rakastan yhä miestäni suuresti, enkä voisi ikinä kuvitella eroavani hänestä. Onneksi hänen tunteensa ovat samanlaiset.

unicorn
Keväällä tulee täyteen se 20 vuotta yhteistä taivalta, mulla ikää 36 ja miehellä 43. Naimisissa oltu tulevana kesänä 18 vuotta ja iltatähti syntyy alkukesästä kahden murkun seuraksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs 20+20?:
miehensä/naisensa kanssa ja ollut yhdessä yli 20 vuotta? Kiinnostuksesta kysyn kun kaveripiirissä vain 1 tällainen pariskunta (ei, en minä ja mieheni).
On alettu seurustelemaan 17 v ja 20 v. Yhdessä oltu 18 vuotta.

anni*
minä olin 18.v, ja mies 5.v vanhempi. nyt ollaan oltu kohta 21.v yhdessä ja 3 lasta. mun ystäväporukasta johon kuuluu 5 naista, niin 4 on ollut saman äijän kanssa yli 20.v vain yksi on eronnut. et eihän se kauhian harvinaista ole

Turkilmas
Mun serkku miehensä kanssa alkoi seukkaamaan 14-vuotiaana. Nyt on 18 vuotta yhteistä taivalta takana ja kovin ovat onnellisia. Ja yksi kaveripariskunta samoin. Alkoivat myös yläasteella seurustelemaan ja kovat nyt, yli kolmekymppisinä onnellisia yhdessä.

Yhteistyössä