G: Kuinka moni on alkanut nuorena alle 20vuotiaana seurustelemaan, nykyisen..

• Viestiketjun aloittaja Entäs 20+20?
  • Ensimmäinen viesti
KärttyKyllikki
Tuttavapiiristäni löytyy yksi tällainen pariskunta. Minä olen aina ihmetellyt ( kateellisena ) tällaisia pareja. Kuinka te sen teette?:) Toiset saavat etsiä ja "kokeilla" ties kuinka monta ihmistä ennen kun "se oikea" osuu kohdalle, jos osuu koskaan. Hyvää ja huonoa tuuria vain?

Mun vanhemmat. 35 vuotta aviossa jo.

Ja mun sisko on ollu 15 kun on alkanu seukkailla nykyisensä kanssa ja ovat olleet yhdessä jotain 12 vuotta enkä ihmettisi jos se 20 vuottakin tulisi täyteen. Tai 50 vuotta...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mun vanhemmat ja mun miehen vanhemmat samoin kun mun isosiskon perhe.. kohta 15 uotta naimisissa me vasta 4 vuotta :D
ok, mut ajattelin kysyä "nykypäivän" tilannetta. omat ja miehen vanhemmat ja niiden sisarukset ja serkut on kai kaikki olleet sen 50 vuotta naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja KärttyKyllikki:
Tuttavapiiristäni löytyy yksi tällainen pariskunta. Minä olen aina ihmetellyt ( kateellisena ) tällaisia pareja. Kuinka te sen teette?:) Toiset saavat etsiä ja "kokeilla" ties kuinka monta ihmistä ennen kun "se oikea" osuu kohdalle, jos osuu koskaan. Hyvää ja huonoa tuuria vain?
Auttaa paljon, että molemmilla on samanlainen huumorintaju, ihan oikeasti sillä pääsee jo pitkälle. Molempien täytyy myös olla yhtälailla sitoutuneita suhteeseen, ja rakkaushan se lopulta on se viimeinen tekijä.

ap
Kiitos vastauksistanne. Kovin montaa 20v yhdessäollutta ei löytynyt mutta ehkä muut nelikybäset kuin minä ovatkin töissä eivätkä hoitovapaalla. Kyselin siksi kun olen miettinyt miten paljon ihmiset "muuttuu" vielä parinkympin jälkeen. Eli siis yhtä lukuunottamatta kaikki kaverini vaihtoivat kumppania (osa oli ihan kihloissakin) siinä 23-26 iässä mutta silloin "löytyneen" kanssa ovat sitten olleetkin yli 10v naimisissa ja kellä lapsia niin saman kanssa. Jatkan ihmettelyä..

as
Alkuperäinen kirjoittaja KärttyKyllikki:
Se on se tahto pysyä ja olla yhdessä. Mä en usko mihinkään näihin "Se Oikea" höpötyksiin. Jokainen voi saada elämään sujumaan ja olemaan onnellinen, useamman eri ihmisen kanssa. Ei se ole tuuria, että löytää sen jonkun maagisen yhden, ainoan oikean. Vaan se on päättäväisyyttä, tahtoa, sopeutumista ja joustamista. Totta kai se on helpompaa toisten kanssa ja toisten kanssa sitä haluaa tehdä ja toisten ei :)

En ole itse ollut
ja ystäväpiirissä on yksi pariskunta,
jotka ovat alkaneet seurustella alle 20v ja ovat yhä yhdessä.

Muutama muukin oli vuosia yhdessä, mutta viimeisimmät eros pari-kolme vuotta sitten.
Ja nyt kyse siis lähempänä 4-kymppisistä.

Yhteistyössä