No oli se tulossa kyllä. Ekoistakin kerroista voi raskautua. Ja siis naimisiinmenossa oli nimenomaan ihana tunne se, että sitten meillä oli lupa ja oma asunto ja oma rauha ja saatiin tehdä mitä haluttiin, rauhassa, hyvällä omallatunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mutta olitko sä naimisiin mennessäsi neitsyt? Eikö teillä ollut jo lapsi, tai ainakin tulossa? Vai sekoitanko mä sut johonkin toiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei saanut, ei. Ainakaan lupaa ei ollut. Mutta nykyisinhän ihmisillä on semmonen mieli, että kenen kanssa vaan saa miten vaan milloin vaan ja missä vaan. Sit itketään, että yhyy, mies ei haluakaan naimisiin, vaikka olemme olleet kihloissa 10 vuotta. Me muutettiin häiden jälkeen yhteen.
Niin, onhan se varmaan ihan erilaista. Omassa kodissa, ei kiirettä, ei "kiinnijäämisen pelkoa" . Oma tupa ja oma lupa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No oli se tulossa kyllä. Ekoistakin kerroista voi raskautua. Ja siis naimisiinmenossa oli nimenomaan ihana tunne se, että sitten meillä oli lupa ja oma asunto ja oma rauha ja saatiin tehdä mitä haluttiin, rauhassa, hyvällä omallatunnolla.
No kerrankin sai lapsen vahdin ja baarissakin kaikki tarjosi niin mikä ettei. Ehtiihän tuota seksiä harrastamaan muulloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Siis te mielummin vedätte häissä kännit kuin nautitte hääyöstä
Niin justiin, sitä mää tarkotin. Ei se varmaan tunnu muista ihan siltä, jos saa tehdä sitä ilman avioliittoakin. Koska mullahan oli paljon huonoa omaatuntoa siitä asiasta. Sitten se hälveni, kun mentiin naimisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin, onhan se varmaan ihan erilaista. Omassa kodissa, ei kiirettä, ei "kiinnijäämisen pelkoa" . Oma tupa ja oma lupa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No oli se tulossa kyllä. Ekoistakin kerroista voi raskautua. Ja siis naimisiinmenossa oli nimenomaan ihana tunne se, että sitten meillä oli lupa ja oma asunto ja oma rauha ja saatiin tehdä mitä haluttiin, rauhassa, hyvällä omallatunnolla.
Mä itse asiassa tajuan nyt mitä sä tarkoitatAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin justiin, sitä mää tarkotin. Ei se varmaan tunnu muista ihan siltä, jos saa tehdä sitä ilman avioliittoakin. Koska mullahan oli paljon huonoa omaatuntoa siitä asiasta. Sitten se hälveni, kun mentiin naimisiin.
Mä taas ajattelen niin, että viinaa ehtii juoda muulloinkin, mutta hääyö on vaan kerran elämässä. En tosin kännäämistä oikein muutenkaan ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja v:No kerrankin sai lapsen vahdin ja baarissakin kaikki tarjosi niin mikä ettei. Ehtiihän tuota seksiä harrastamaan muulloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Siis te mielummin vedätte häissä kännit kuin nautitte hääyöstä
Jokainen tyylillään. Meillä seksi onnistuu huomattavasti useammin kun juominen, kun siihen ei erikseen tarvi lapsenvahtia. Kiva oli kavereiden kanssa rymytä pikkutunneille, eikä jäänyt todellakaan haittaamaan vaikka ei rakasteltukkaan silloin.Alkuperäinen kirjoittaja vaemo:Mä taas ajattelen niin, että viinaa ehtii juoda muulloinkin, mutta hääyö on vaan kerran elämässä. En tosin kännäämistä oikein muutenkaan ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja v:No kerrankin sai lapsen vahdin ja baarissakin kaikki tarjosi niin mikä ettei. Ehtiihän tuota seksiä harrastamaan muulloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Siis te mielummin vedätte häissä kännit kuin nautitte hääyöstä
Ja todellakin rakasteltiin hääyönä.