G: Kuinka moni EI värjää hiuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en värjää enää, kai. Hiukset rupesivat kärsimään värjäyksistä.
Värjäsin pitkään ja hartaasti ja oikeastaan sateenkaaren värit ja leopardi jäivät puuttumaan. Kirkkaan vihreäkin on ollut :D

Mulla on sellainen oranssiin taipuva keskiruskea sekasotku :laugh:

En etes muista koska oisin viimeks värjänny mun hiuksia. Oon joskus värjänny todella, todella monta kertaa. Mun hiukset meni aika huonoon kuntoon ja aattelin, että pidän taukoa ja sitten aloin odottaa tytärtä, niin sitten en raskausaikana etes uskaltanu ajatellakka hiusten värjäämistä. Jos värjäisin, niin värjäisin ihan tumman ruskeiks. Mulla tummentu hiukset ihan älyttömästi raskauden jälkeen. Korkeintaan voisin syventää tota tummuutta ja varmaan sen teenkin jossakin välissä.

Mä en värjää, mutten takaa ettenkö ensimmäisten harmaiden ilmaantuessa muuta mieleni. :)

Miksi et? Hiukset pysyvät paremmassa kunnossa, lisäksi laiskuus, raskaus ja raha hillitsevät värjäysintoa.
Oletko joskus värjännyt? Joo, kakarana ihan jatkuvasti ja vaikka millä väreillä.
Minkä väriset hiuksesi ovat? Tummanruskeat, lähes mustat ja vyötäröpituiset.

Miksi et?
- ei ole tarvetta, kallista, en jaksa, ei kiinnosta, miksi pitäisi värjätä jos on tyytyväinen hiustensa väriin?
Oletko joskus värjännyt?
- en koskaan
Minkä väriset hiuksesi ovat?
- vaaleat

Värjäsin viimeksi viime kesänä mahdollisimman lähelle vaaleanruskeaa omaa hiussävyäni ja sitten annoin kasvaa. Nyt on puolet päästä jo omanvärinen.

Lopetin värjäämisen, koska kyllästyin rumaan juurikasvuun ja rahanmenoon. Joka kuukausi olisi saanut olla värjäämässä jos värin halusi pitää hyvännäköisenä. Lisäksi minulla on niin paksut ja pitkät hiukset, että niihin menee neljä-viisi väripakettia ja pelkkään juurikasvuunkin kaksi pakettia väriainetta. Ihan hullun hommaa itse värjääminen ja kampaajalla aikaa menee monta tuntia ja rahaa palaa 150 euroa.

Nyt katson säälien muiden parin sentin juurikasvuja, erityisen rumalta näyttää punapäiden harmaa tyvi :D

• Tykkää
Reactions: samuelinäiti
En värjää. En oo koskaan siihe viitsiny rueta, en halua olla vähän väliä värjäämässä.
Tuommone tummanpaskanruskea tuo letti on. Näyttää aika värittömältä sopivassa valossa.

tunnettuna himovärjääjänä päätin lopettaa, moni vielä epäilee mun päätöstä. päätöksestä siis aikaa vasta sen 1,5kk. että ei ehkä oo viel se näytön paikka, mutta vielä kaikki epäilijätkin tulee lannistumaan ;) olen myös kaikki kosmetiikka tuotteet vaihtanu luomu meiningiksi/harvemmin muutenkaan meikkailen arkisin. tämä siis nyt raskaus ajan tämä meikkaus, hiusten värjäys ajatteli olla loppullinen päätös :P

Miksi et? Tykkään omasta väristä, ei ole ylimääräistä rahaa ja pelkään myrkkyjä.
Oletko joskus värjännyt? Kaksi kertaa laittanut poispestävää sävytettä (ei todellakaan sovi liukastukkaisille) ja muutaman kerran laittanut raitoja suihkeella ja sitruunalla.
Minkä väriset hiuksesi ovat? Kellertävävä maantienvärinen. Monia sävyjä ja hohtaa jossakin valossa kauniisti, joskus taas näyttää vaan "likaiselta", mutta tykkään silti.

Miksi et?
Oletko joskus värjännyt?
Minkä väriset hiuksesi ovat?
En värjää enää. Haluan nähdä, millaiset hiukseni ovat luonnostaan nykyään ja hiukset olivat sen verran huonossa kunnossa, että haluan antaa niille aikaa parannella.

Olen värjännyt, tummanruskeaksi, mustaksi, lilaksi ja blondiksi ja taisi jonain vuonna olla vähän punaisia raitojakin.

Vaaleilta näyttävät, paha sanoa vielä. Kasvavat kamalan hitaasti toistaiseksi.

Miksi et? tykkään omasta väristäni, johon kesäisin tulee vaaleita raitoja auringosta ja ne säilyvät sopivasti talven, hiukseni ovat muutenkin luonnostaan kirjavat, eli vaaleita raitoja, alempaa punertavan ruskeat. kukaan kampaaja ei osaisi tehdä näin luonollista värjäämällä.

Oletko joskus värjännyt?nuorempana paljonkin, oli kirkkaan punaista, sinistä, mustaa, blondia, vihreää....mutta nyt on 6vuotta etten ole värjännyt.

Minkä väriset hiuksesi ovat?tähän vastasin jo ensimmäisessä kohdassa eli punertavat, ruskeilla ja vaaleilla (osa melkein valkeita kesällä) raidoilla.

En oo enää 2 vuoteen värjännyt, en uskalla kun on päänahan psori niin pahana. haavoilla jne. auki.
10 vuotta värjäsin, tummaksi, punaseksi. Oma väri vaalea (semmoselta hassulta harmaalta näyttäs, ei kuitekaa vanhuuden harmaalta) enkä tykkää tästä väristä mut ei auta.

Olen värjännyt 12-vuotiaasta asti vähintään 2kk välein. IHAN kaikkia värejä on ollut. Siitä syystä varmaan nyt alkaa jo värjätessä naamaa kuumottaa ja tulee jotenkin hassu olo? Varmaan alkaa kohta kemikaalikiintiöt kehossa paukkua. Omat hiukset ovat oksettavan harmaat, vaikka olen vasta 22v.
Rankka värjäily ja värinpoistot saavat hiukset hampulle, mutta öljyhoito, hiusnaamion käyttö ja hiuksiinjätettävä hoitoaine saavat hiukset aina silkkisen hyvään kuntoon.
Ajattelin kuitenkin siirtyä nyt ehkä kevyisiin väreihin / sävytteisiin ennen kuin henki lähtee. =)

En värjää hiuksia, pari kertaa lapsena ja teininä on värjätty entistä vaaleammaksi.

Mutta nykyään en värjää koska olen ihan tyytyväinen omaan hiusten väriin, punertava, aika vaalea, raidallisen luonnon blondi, joka vaalenee melko paljon kesäisin. Lisäksi olen oikeasti niin köyhä, ettei mulla olisi varaa värjätä hiuksia niin usein, että värjäys pysyisi siistinä. Tyylikkäämpi näin.