G: Kuinka moni EI värjää hiuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Miksi et?
Oletko joskus värjännyt?
Minkä väriset hiuksesi ovat?

Itse en, koska en halua kemikaaleja ihooni raskaus ja imetysaikana, enkä myöskään perhepedissä nukkuessa. Hiukseni voivat paljon paremmin, kuten myös päänahka. Värjäsin aiemmin joka toinen kuukausi. Minulla on vaalean ruskeat/luonnonvaaleat hiukset.

en ole värjännyt n.9kk, ihan siksi, että meni päänahka ja hiukset huonoon kuntoon. Mulla on tummanruskeat hiukset ja yleensä värjäsinkin tummanruskeaksi, joka oli tosi lähellä omaa väriä- eli aika turhaa tuo värjääminen oli.

En värjää. Tarpeeksi lukenut, miksi ei pitäisi. Olen tähän asti värjännyt hiuksia 16 vuotta. Viimeiset 2 tumman ruskeaksi. Oma väri on tumman ruskea, joten ihan naurettavaa värjätä, riskit tuntien. Olen ollut 6kk värjäämättä.

En värjää, viimeksi värjännyt joskus parikymppisenä, josta alkaa olla kymmenen vuotta :)... Ei ole tarvetta, mulle on siunaantunut luonnostaan hiustenväri, jota useampi erehtyy luulemaan värjätyksi. Eli kullanvaalea, hennosti punainen.

En värjää, koska se on kallista. En tykkää juurikasvusta, enkä halua juosta uusintakäsittelyissä kaiken aikaa. En tykkää siitä, mitä käsittelyt tekevät hiuksilleni. Enkä kykene tekemään kotivärjäystä, kun tukka on niin pitkä. Lisäksi harvat värjäyskerrat ovat osoittaneet, että tukkani tulee punaiseksi, teki mitä vain. Enkä halua olla punapää.

JOskus vuonna miekka ja kilpi vaalennutin tukkaani, joskus olen ottanut raidat, mutta siitäkin on aikaa. Tukkani oli ennen tuikitavallisen maantienvärinen, nykyään se on tummunut ja on lähinnä ruskea.

Värjäsin muutaman kerran 25 vuotta sitten, noin 10 vuotta sitten otin kampaajalla muutaman raidan. Enää en värjää. Haluan pitää luonnollisen väriset hiukset. Myös väriaineiden aiheuttamat vakavat allergiareaktiot pelottavat.

En ole värjännyt lokakuun jälkeen, aloin pelkäämään niitä värikuolemia, kyllästyin juurikasvuun ja siihen, että näyttää ilman meikkiä ihan muumiolta. :D
Mulla on tällaset vaaleenruskeet.

Kuinka moni EI värjää hiuksiaan? En enää, värjäsin hiukset viimeksi pari vuotta sitten.
Miksi et? Haluan oman väriset hiukset takaisin, eli tummanruskeat.
Oletko joskus värjännyt? Olen, 12-vuotiaasta lähtien.
Minkä väriset hiuksesi ovat? Tummanruskeat, latvat ovat juurta hivenen tummemmat.

Miksi et? -koska hiukset on venähtäny sen verran pituutta (venähti tossa viime raskauden aikana aika reilusti) enkä raaski ostaa kahta väriä kerralla, että voin värjätä koko tukan :D (kampaamoon en taas halua tuhlata semmosia summia mitä ne hiusten värjäyksestä pyytää, koska kotona pääsee ihan hel*etisti halvemmalla) ja tekee hiuksille hyvää ku saa vaan olla :D

Oletko joskus värjännyt? - Olen ja tooooodella todella paljon! :D kaikki värit on koettu, paitti vihree.

Minkä väriset hiuksesi ovat? - Aika lähellä omaa väriä :) eli tummanruskeat/keskiruskeat.. yhden kerran joudun kyllä EHKÄ vielä värjäämään, että saan täysin oman väriset hiukset :)

En värjää, en ole koskaan värjännyt, en koe mitään tarvetta muuttaa hiusteni väriä, olen ihan tyytyväinen niihin, lisäksi värjääminen on kallista, hiukset, hiukseni ovat vaalean ruskeat.

En värjää minäkään. Olen toki joskus värjännyt kampaajalla ja itsekin kotona, mutta se ei vaan oo mun juttu. Ihan jos rehellinen olen, niin mun mielestä mulla on niin hyvän väriset hiukset luonnostaan, että ne on kivat näin. Väri on siis semmoinen tumman/kullanruskea ja kesäisin tulee luonnostaan kultaisia raitoja. Nyt on alkanut ilmestyä harmaita tuohon otsalle, mutta ei nekään ainakaan vielä haittaa.

En, vuosiin en oo enää värjännyt, en viitsi enää värjätä, oma väri kelpaa hyvin.
Viimeksi 7 vuotta sitten laitoin kevytsävytteen hääpäiväksi.

Miulla on ruskeat hiukset.

Viimeksi muokattu:
Miksi et?
Oletko joskus värjännyt?
Minkä väriset hiuksesi ovat?

Itse en, koska en halua kemikaaleja ihooni raskaus ja imetysaikana, enkä myöskään perhepedissä nukkuessa. Hiukseni voivat paljon paremmin, kuten myös päänahka. Värjäsin aiemmin joka toinen kuukausi. Minulla on vaalean ruskeat/luonnonvaaleat hiukset.

En värjää. Koko elämässäni olen värjännyt tasan kaksi kertaa kotona jo vuosia sitten. Minulla on tummanvaaleat hiukset, ja haluaisin korkeintaan vaalentaa. Kotona en ole rohjennut hommaan ryhtyä ja kampaajalla se on kallista, joten oma väri kelpaa... lisäksi hiusvärit ovat tosi tymäköitä myrkkyjä, en halua altistaa itseäni niille ja lisätä ympäristön kemikaalikuormitusta.

En värjää, oma väri on ihan ok, semmoinen vaalea, talvella vähän tummempi vaalea, kesällä aurinko vaalentaa ihan valkoiseksi.
Joskus nuorena kokeilin värjätä tummaksi, lopputulos oli järkyttävä.

En värjää, oma väri ruskea. Aiemmin värjäsin tummanruskealla/mustalla joskus silloin tällöin. Viime keväänä luin taas uusia tutkimuksia värien myrkyistä ja silloin ajattelin että enää en työnnä myrkkyjä tieten tahtoen aivoihin. Ja sitten syksyllä tulikin nämä lööpit väreistä, ihan tyytyväinen ratkaisuun olen.

En ole värjännyt nyt pariin vuoteen. Myrkkyjen takia lopetin + näytti tosiaan niin kalpealta ilman meikkiä, vaikka väriero ei ollukkaan suuri.
Oma väri näyttää olevan vaalea/vaalean ruskea punertava. Ihan kiva oikeastaan kun aurinko vielä vaalentaa kesäisin:)

En värjää enkä ole ikinä värjännytkään. Hiukset ovat tummanruskeat, talvella mustanruskeat.

En ole ikinä aloittanut värjäämistä ja oma väri kelpaa edelleen ihan hyvin, joten miksi pitäisi alkaa kuluttamaan hiuksia väriaineilla :)

Voi olispa mullakin luonnonkaunis hiusväri! Ei tarttis värjätä... Mut oikea hiusväri on tylsä maantienharmaa joka ei edes sovi minulle. Värjään aina tosi tummaksi.

[QUOTE="Kysyn";25891697]Miksi pitäisi värjätä??[/QUOTE]

Jos alkaa harmaantumaan? Mua ainaki haittaa ihan kauheesti se, että mulla alkaa tulla muutamia harmaita vaikka ikää ei edes oo paljo :(

en värjää hiuksia, koska
-hiusvärit on myrkkyjä
-kampaajalla värjääminen on kallista
-en jaksa itse värjätä
-koska itsellä on kauniit luonnonvaaleat, pitkät hiukset

kerran olen elämässäni kokeillut jotain kevytväriä (myös vaalea) enkä huomannut mitään eroa sävyssä