G.Kuinka monen kotoa löytyy...

pilkku
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Ai semmonen kauhee sähköhärdelli? Ainakin viis löytyy ja aion laittaa jouluna ikkunalle, ne on ulkoapäin niin nättejä, mut miks ne tartsii näyttää niin hirveiltä läheltä katsottuna?

Mä oon yrittäny "tuunata" viime jouluna niitä kaiken maailman lepän kävyillä ja muilla manseteilla, mut en oo oikeen onnistunu saamaan nätiksi. IDEOITA KAIPAILLAAN.
Osta niihin jotkut joulu aiheiset kynttilä mansetit. Mulla on joulutähti aiheiset, nätit on.
Juu, yritin viime vuonna semmosia laittaa, mut tuli viä kamalampi. Täältä käpykylästä ei löydy edes kunnon joulumansetteja. Ennenvanhaan oli jyskissä, mut ei oo sielläkään enää. Tarvii vissiin lähtee johonkin oikeeseen kaupunkiin joulukoristeostoksille. Olisko kodin1:ssa?

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Ai semmonen kauhee sähköhärdelli? Ainakin viis löytyy ja aion laittaa jouluna ikkunalle, ne on ulkoapäin niin nättejä, mut miks ne tartsii näyttää niin hirveiltä läheltä katsottuna?

Mä oon yrittäny "tuunata" viime jouluna niitä kaiken maailman lepän kävyillä ja muilla manseteilla, mut en oo oikeen onnistunu saamaan nätiksi. IDEOITA KAIPAILLAAN.
1 meillä...

Ja meillä se on keittiön pikkuikkunan välissä, josta ei sisälle päinkään näy juuri muuta kun valo :), ikkuna niin korkeella, että on silmien tason yläpuolella.

Yhteistyössä