G: Kuinka monella sukset tai luistimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Data
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ne samat vanhat jotka ostettiin silloin kun olin 12-vuotias, hyvin mahtuu vielä ja toimiia :) Eri asia sitten et koska niillä olis viimeksi jotain harrastettu :ashamed:

Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee :saint: Jospa ens talvena en olis, niin sit alkaisin oikeesti luistelee taas, olin nimittäin aikanaan hyvä luistelemaan, ja taidot ON kyllä unohtunu ajan saatossa.

Mulla on luistimet, mutta ne on pari numeroa liian pienet. On pitänyt ostaa uudet jo vuosia, mutta ei ole tullut hankittua (ongelma siis siinä, että kun mun vanhat luistimet on oikeasti HYVÄT, niin en voi mistään tavis-urheiluliikkeestä käydä hakemassa uusia vaan pitäisi käydä ihan alan liikkeessä ).

Sukset mulla on ollut viimeksi teini-iässä. Ois ne käyttökelpoiset vieläkin, mutta monot eivät mahdu jalkaan ja sellaisiin siteisiin sopivia monoja ei enää saa mistään. Eli hankintalistalla suksetkin. Ehkä ensi vuonna...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee

aiheen vierestä, anteeksi vaan, mutta miksei raskaana ollessa voi luistella?

Minulla ja miehellä on molemmilla jostain supeer alesta joskus ostettu ja eipä niitä kovin ole käytetty...
vanhimmalla lapsella on molemmat niin sukset kuin luistimet ja nuoremmilla on pelkät luistimet,no toisella olisi suksetkin mutta monot uupuu:(

Minun edelleen pitäisi ostaa itselleni uudet luistimet, niitä ei ole. Sukset saan halutessani anopilta lainaan milloin vain. Hiihdän niin harvoin nykyään, etten ole ostanut niitä itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee

Kaatumisriski? Oletan..

Nimenomaan.

Kaatumisriski? Oletan..

kai nyt kaatumisriski on vaikka uimahallissa tai liukkaalla jalkakäytävällä kävellessä? hiihtäessä? siivotessa? ei kun oikeesti, miksei voi luistella kun testi näyttää plussaa?

Kaatumisriski? Oletan..

kai nyt kaatumisriski on vaikka uimahallissa tai liukkaalla jalkakäytävällä kävellessä? hiihtäessä? siivotessa? ei kun oikeesti, miksei voi luistella kun testi näyttää plussaa?

mä ainakin luistelin ja hiihdin. en mä nyt niin rajusti mennyt et olis yks kaatuminen mitään tehny. uskompa että teki vaan vaaville hyvää.

Miehelle ostettiin just uudet. Lapsilla on.
*Ainoa syy miksi mä olisin ostanut itelleni luistimet on se, että ne oli tosi söpön pinkki/valkoset ja ne olis näyttänyt hyvältä mun vaatehuoneessa! :whistle:

Minulla on sukset, luistimet pitäisi ostaa. Mutta hiihtäminen on enemmän minun heiniäni, eilen mies osti kunnon luisteluhiihtosauvat ja olipa ihana illalla hiihtää! Tänään ajattelin taas lähteä ladulle, se on ihan mahdottoman mukavaa. =)

Kaatumisriski? Oletan..

:headwall: No sun persettäkö se puristaa, jos mä homehdutan ne luistimeni tuonne kaappiin? Enkö mä saa tehdä ITSE omia päätöksiäni??? Voi vattu sanon minä.

Yhteistyössä