Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
aiheen vierestä, anteeksi vaan, mutta miksei raskaana ollessa voi luistella?
Alkuperäinen kirjoittaja P:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
Kaatumisriski? Oletan..
Alkuperäinen kirjoittaja P:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
Kaatumisriski? Oletan..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja P:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
Kaatumisriski? Oletan..
kai nyt kaatumisriski on vaikka uimahallissa tai liukkaalla jalkakäytävällä kävellessä? hiihtäessä? siivotessa? ei kun oikeesti, miksei voi luistella kun testi näyttää plussaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja P:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla on tuliterät luistimet. 3v ollu jo, mutta joka talvi olenkin ollu niiden ostamisen jälkeen raskaana, niin yhdesti olen päässy luistelee
Kaatumisriski? Oletan..
kai nyt kaatumisriski on vaikka uimahallissa tai liukkaalla jalkakäytävällä kävellessä? hiihtäessä? siivotessa? ei kun oikeesti, miksei voi luistella kun testi näyttää plussaa?