Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun rahapelit loppui siihen kun edellinen voitto kohdalle osui. En pelaa enää ikinä.
no paljonko voitit? vai mikset enään ikinä pelaa?
200 000. Mun tyttären isä voitti.
no mut jos sun ex voitti niin miksi sä et pelaa enään ikinä? =)
tuli vaan jotenki niin jjyrkästi tuo "en pelaa enää ikinä." ymmärtäisin jos ois joku isompi potti tullu just sulle,niin ettei tosiaan rahaa enään ikinä tarvis...
Ei kysymys olekaan rahan tarpeesta, vaan siitä, mitä se raha meidän elämään toi tullessaan. Meidän perheessä ei oltu ikinä ennen sitä tapeltu niin paljon rahasta, asunnon omistusoikeuksista, autoista, kuin sen jälkeen kun rahaa oli, kämppä maksettu ja autot molempien käyttöön omat. Mä en ota sitä riskiä, että meidän elämä menisi niin päin h*lvettiä.. ja vain rahan vuoksi. Toki tiedän senkin, että ex oli pimeä, mieleltään sairas jotta pystyi kaikkeen siihen mitä teki (passitti mut ilman avaimia yöpaidassa rappukäytävään, koska oli maksanut meidän kodin, jonne ei halunnut riidan jälkeen mua, piti auton avaimia mielivaltaisesti itsellään kun mulla oli sovittua menoa (kun oli mulle syystä tai toisesta vihainen) jne..)
Joka tapauksessa mä sain sellaset traumat, että toivon ettei meistä ikinä tule rikkaita. Ei edes sinnepäin.