Ja ostin vielä kaupan päälle 2 euron nettiarvan =) Ja en edes voittanu prkl!!Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:no sähän oot hurjaks ryhtynyAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mulla 10
mä peesailen sen verra et myös teen netissä ja 10vkon lotto kerral mut vaa yhe rivin verraAlkuperäinen kirjoittaja Peppi1981::wave: kaksi riviä.. teen aina 10 viikon loton kerralla netissä..
mä kans harkitsin mut en viel raaskinu keksittekö mitään tekemistä?? et lähtis huomen mukaan messuille??Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Ja ostin vielä kaupan päälle 2 euron nettiarvan =) Ja en edes voittanu prkl!!Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:no sähän oot hurjaks ryhtynyAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mulla 10
Työkaverit arvaa heti.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Olisko 5 riviä,jos tulee 7 oikein,niin en mee huomenna töihin :wave:
No eipä keksitty Vois kattoo kyl sitä huomista ku ukkeli nukkuu kuitenki puol päivää.. Mä hei soitan sulle illemmal..Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä kans harkitsin mut en viel raaskinu keksittekö mitään tekemistä?? et lähtis huomen mukaan messuille??Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Ja ostin vielä kaupan päälle 2 euron nettiarvan =) Ja en edes voittanu prkl!!Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:no sähän oot hurjaks ryhtynyAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mulla 10
soita vaan mut koht meen saunaan, eli jos en vastaa heti ni älä hätäännyAlkuperäinen kirjoittaja Piin:No eipä keksitty Vois kattoo kyl sitä huomista ku ukkeli nukkuu kuitenki puol päivää.. Mä hei soitan sulle illemmal..Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä kans harkitsin mut en viel raaskinu keksittekö mitään tekemistä?? et lähtis huomen mukaan messuille??Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Ja ostin vielä kaupan päälle 2 euron nettiarvan =) Ja en edes voittanu prkl!!Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:no sähän oot hurjaks ryhtynyAlkuperäinen kirjoittaja Piin:Mulla 10
Tai suoraan sanottuna ottaisin samantein loparitAlkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Työkaverit arvaa heti.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Olisko 5 riviä,jos tulee 7 oikein,niin en mee huomenna töihin :wave: