G: Kuinka "helppo/vaativa" lapsesi oli mielestäsi ensimmäiset 3kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat jotain 9 luokkaa, kaiketi.
Esikoisen kanssa oli hieman vaikeampaa, mutta ei se vauvasta johtunut, vaan meistä vanhemmista, joilla ei ollut vielä kokemusta vanhemmuudesta.

esikoinen 2 (en oikein muista edes ensimmäisistä kuukausista mitään kun oli niin kova väsymys.koliikkivauva kun oli). kuopus 10. en voinut ensimmäisen jälkeen uskoa kuinka olin saanut näin kiltin vauvan :D nyt onkin sitten roolit kääntynyt toisinpäin

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Esikoisen kanssa oli hieman vaikeampaa, mutta ei se vauvasta johtunut, vaan meistä vanhemmista, joilla ei ollut vielä kokemusta vanhemmuudesta.

Mut eikö oo jännä miten vauva opettaa vanhempansa äidiksi ja isäksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mut eikö oo jännä miten vauva opettaa vanhempansa äidiksi ja isäksi :heart:

Minäkin tuossa just aattelin, että jos tulis toinen lapsi ja se olis samanlainen kuin tuo esikoinen, niin saattaisin siitä toisesta vastata tämmöiseen gallupiin vaikka 4. Ehkä se olis kuitenkin itelle helpompaa, kun olis jo kokemusta vauvan hoitamisesta ja siitä että miten paljon vauva voi itkeä.

Kyllä mä olen kokenu ne kaiki erittäin helpoiksi, 9 lapsiksi, mutta tuon kuopuksen myötä on pakko tiputtaa alvariinsa mahaansa huuhtanu esikoinen johonkin 7 paikkeille ja kuopus on kyllä ihan 10, se ei tkeny koskaan.

Uskaltaakohan sitä ees täällä tunnustaa :whistle:

Kaikki kolme oli ensimmäiset 6kk 10 lapsia! Eli toosi helppoja!!
"jos ei huvittanu leikkiä voi pistää hyllylle istumaan"

Jos nyt tän hetkistä elämää kysyttäs niin jokaisen kohalla toi luku on -5 :D

Yhteistyössä