G: Kuink usein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jasmine

Vieras
Eli päätin pistää pystyyn tällaisen gallupin siitä, että kuinka usein harrastatte seksiä? En tässä nyt tarkoita sinkkuihmisiä, vaan lähinnä heitä, ketkä elävät parisuhteessa (asuivat sitten saman katon alla taikka ei). Eli kuinka kauan olet seurustellut ko. ihmisen kanssa, asutteko yhdessä ja kuinka usein harrastatte seksiä?

Itselläni on aina ollut se käsitys, että "parisuhteessa elävät ihmiset eivät harrasta kovinkaan usein seksiä". Tuon käsityksen olen siis saanut ihmisiltä joiden ympärillä olen kasvanut. Mutta olenko siis väärässä?

olen jo kertonut toisella palstalla että olen niitä jotka eivät saa seksiä tarpeeksi. max kerran kuussa. itse haluaisin 3-4 kertaa viikossa.
väliillä menee kaksi kuukautta ilman. parisuhteessa 23 vuotta elänyt.

puolivuotta ollaan seurusteltu ja noin parisen kertaa viikossa. Asumme erillämme, mutta en voisi sanoa sitä hyväksi seksiksi!! Pitäisi saada vähän jotain vipinää, kun tuntuu ettei mies haluaisi edes laueta välillä

Vaihdoin miestä vuosi sitten, siitä lähtien melkeen joka päivä (noin 5 kertaa viikossa). Ei aina yhdyntää, joskus vaan suuseksiä (molemmille - oon oppinu nauttimaan 69:stä tän miehen kanssa). Joskus 2-3 krt päivässä. Pitkiä taukoja (=viikko) ollu ehkä 4-5 jonkun reissun takia. Molemmilla vielä omat asunnot. Toivottavasti sama meno jatkuu... on todella hienoa!

Miten on, puhutteko kumppaninne kanssa seksistä ja siitä, kuinka usein haluisitte harrastaa sitä jne. vai oletteko vain hiljaa ja tyydytte siihen, mihin olette vuosien saatossa ja kenties tottuneet?

Vaikuttaa vähän siltä, että porukka täällä ei ole oikein tyytyväinen joko seksikertojen määrään tai laatuun...

27 v yhdessä, seksiä vaihtelevasti. Kriisin jälkeen n. vuosi sitten rakastuimme uudelleen toisiimme, alkoi seksi maistua.. joskus 2*pv muuten 4-6 vk, nautitaan vaikka vaan suuseksistä,parhaat orgut tulee niin. Naiset, antakaa, saatte myös itse :)

Parisuhteessa n4v, seksiä n4xkk Mikä on todella liian vähän!!! Niinpä tulin siihen päätökseen että jos ei omalta saa niin menen vieraisiin Nyt pari vuotta on ollut salainen suhde, jossa kumpikin saa mitä jää kotona ilman

Seksiä n. 5x viikossa, reilu pari vuotta seurusteltu ja asumme yhdessä. Ei olla koskaan keskusteltu, kuinka paljon viikossa olisi tarpeeksi, riippuu niin paljon kaikesta, tekeekö seksiä mieli enemmän vai vähemmän. Yleensä kuitenkin enemmän. Meillä on se ääneenlausumaton periaate, että seksistä kieltäydytään vain viime hädässä, muuten annetaan jo kohteliaisuudesta ja halusta tehdä toiselle hyvää.
Seksi on joskus mahtavaa, joskus tosi tylsää. Rutiineja yritetään välttää, mutta koko ajan se käy vaikeammaksi. Joskus käy mielessä, millaista olisi jos molemmilla olisi lupa pettää, paranisiko seksielämä vai kuolisiko kokonaan mustasukkaisuuteen...? En aio kuitenkaan kokeilla.

Ollaan seurusteltu vasta 3 kuukautta, joten siksi ehkä seksiä aika paljon. Eli joskus jopa 4 kertaa päivässä, yleensä kaksi eli aamulla ja illalla, joskus myös päivällä pikaisesti jos ehtii..vapaa päivinä sitten ehkä se 4 kertaa. Ei ole kertaakaan tullut sellainen olo että en halua. Ja teen aloitteenkin suht usein. Ollaan päätetty että seksiä (hyvää) ei voi koskaan olla liikaa. Niin ja ollaan kerrottu mitä halutaan ja mitä ei. Sitten keksitään aina jotain uusia juttuja ja esileikkejä, ettei käy tylsäksi.. En tiedä sitten kun ollaan oltu pidempään yhdessä.. raportoin uudemman kerran sitten :)

30v seurusteltu, seksiä lähes kaikki vuodet 2-3 krt viikko. Silloin kun on ollut harvemmin, niin silloinkin ainakin kerran viikossa. Seksistä on myös aina keskusteltu ja haluja pidetty yllä. Jos toista, vaimoa, ei ole haluttanut, niin syitä on haettu yhdessä. Käytännössä seksi on aina ollut yhtä luonnollista kuin syöminen etc. tarve. Voi toki olla, että minulla on käynyt hyvä tuuri, mutta olen kyllä tehnyt kaikkeni myös asian eteen. Haluni,( kaluni), on ollut sen verran dominoiva, ettei sitä ole voinut jättää huomiotta. Toisekseen tyydytetty vaimo on paras vaimo :)

Yhteistyössä