G: Koska testaatte?


Eli hieman gallupia, että koska testaatte ekan kerran kierron aikana raskaustestillä siis.

Testaatteko jo ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää, vai maltatteko odottaa, että jäävätkö kuukautiset tulematta/myöhästyvät ja testaatte vasta oletetun alkamispäivän jälkeen? Montako päivää odotatte, että kuukautiset ovat myöhässä, ennen kuin testaatte?
 

Eikö kukaan halua vastata?

Olen ollut jonkun aikaa tältä palstalta pois, ja jotenkin tämän palstan luonne on poissaoloaikanani muuttunut. Suurin osa keskustelee ainoastaan kilometripinoissa ja tällaisiin pikaisiin keskustelunavauksiin/kysymyksiin ei kukaan enää vaivaudu vastaamaan.

Eli takaisin alkuperäiseen kysymykseen, koska testaatte?
 
No itse haluaisin uskotella, että maltan odottaa että kuukautiset ovat myöhässä. Tosin olen joka kerta testannut vähintään kerran jo etuajassa... Viimeksi testasin sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sain ohuen haamuviivan testiin. Menkat alkoivat sitten pari päivää myöhässä (ovulaatiosta laskien ), eli olisin säästynyt tältä pettymykseltä, jos olisin odottanut muutaman päivän ennen testausta. Jatkossa yritän olla testaamatta niin ajoissa :/
 
Cosmolle Paljon Onnea! :flower:

Itse kyselen tätä siksi, että saisin malttia todellakin odottaa sinne kuukautisten myöhästymiseen saakka. Ongelma vain on, että kiertoni on vaihdellut 27-34 päivän välillä
ja todellista hermojen hallintaa kaivataan, että jaksaisin odottaa niin kauan, että tuon pisimmän kierron mukaan kuukautiset ovat myöhässä.

Lisää näkemyksiä toivotaan!
 
Mä olen NIIN huono odottamisessa, vaikka tiedän että paljon vähemmällä stressillä pääsee kun testaa vasta kuukautisten alkamispäivänä... Mä saan herkkiin testeihin haamuviivat lähes aina vaikka en ole raskaana, ja sitten olen ihan hermoraunio ja pettymus on valtava! Tässä kierrossa yritän taas ihan tosissani odottaa (nyt kp 18/28) - vielä 11 päivää tuntuu tosin ikuisuudelta... Yritetään parhaamme =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Tässä kierrossa yritän taas ihan tosissani odottaa (nyt kp 18/28) - vielä 11 päivää tuntuu tosin ikuisuudelta... Yritetään parhaamme =)
Minulla menossa tänään 22/27-34. Eli tasan kaksi viikkoa vielä pitäisi odottaa, että pisimmän kierron mukaan kuukautiset olisivat päivän myöhässä. Miten nämä loppukierron päivät matelevatkaan!!!!
 
Kärsivällisyys ei ole minunkaan parhaita hyveitäni ja olenkin testannut yleensä muutamia päiviä ennen kuin menkkojen edes pitäisi alkaa...ei kyllä kannattaisi mutta minkäs sitä itselleen aina mahtaa :ashamed:
 
No pitkään aikaan en testannu ollenkaan, kun lämmöistä näin sen pari päivää ennen menkkoja jo että ei ollu tärpänny. Samoin tässä kierrossa juuri lämpöjen koholla pysymisen myötä tiesin (vaikken osannu luottaa ennen plussatestiä ) että tärppi kävi. Testin tein sinä päivänä ku ois pitäny alkaa, mutta silloin ei vielä näkynyt. 2 päivää myöhemmin uusintatesti, joka plussa.

Silloin ku en lämpöjä vielä seuraillu, testasin muutamassa kierrossa sinä päivänä ku ois pitäny alkaa, taisin jossain kierrossa aikaisemminkin. Joissain en ollenkaan.
 

Yhteistyössä