G:Kiusaaja, kiusattu, sivustaseuraaja vai heikon puolustaja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin se jota kiusattiin. Toivon kaikkea pahaa niille, jotka kiusasivat paljon ja niille, jotka kiusasivat vähän ja niille jotka seurasivat sivusta.

Ikäviä asioita toivon myös niille, jotka pyysivät minua korjaamaan kuvistöitään heti muutama minuutti kiusaamisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Oli muutes vaikee vastata pojalle ku se kysy et oonko koskaan ketään kiusannu koulussa :ashamed:

Hyvä.

Mä sanoin että olen kiusanny yhtä tyttöä mutta saanut siitä rangaistuksen. Kerroin että kaduttaa ja toivoisin että niin en olisi ikinä toiminut. Poika vielä sanoi että toivottavasti tajusit pyytää anteeksi.

Me ollaan tän ihmisen kans tätä nykyä kyl ihan ystävät mutta kyllä mä pienes maistissa joka kerta vähintään kerran anteeks pyydän edelleen..
:whistle:

Mä lohduttaudun aina sillä, että mulla on varmasti ihanin mies, ku niillä yhdelläkään ja että ne näyttää vanhoilta muhun verrattuna. Musta on jäänyt tosi katkera. jos mä näen niitä jossain sattumalta, mä hymyilen ja esitän, etten muista edes, mitä ne sillon teki. ja mä toivon, että niitä hävettää ja mä toivon, että niillä on tosi kurja elämä.

Yhteistyössä