G: Ketä palstalaista ihailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seurailee sivusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Joo,mä olinkin tosissani sirkan kanssa ;)

Sun pitää sanoa että Bad Virgin :attn:

No sitä ajattelinkin, mutta toisaalta taas pelästyin että ootko seonnu lopullisesti raskaushormoonien takia. :laugh:

Ok, sanon Bad Virgin! :heart:

Katos jotkut vittuilee harmaana ja on mustana kilttejä :xmas:

Mutta mä vittuilen aina mustana B)

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mä tykkään näistä ketkä erottuu massasta (häiriköitäkö?) :saint: eli esim lunatic ja bad virgin ja onhan niitä muitaki B)

00020114.gif

No sitä ajattelinkin, mutta toisaalta taas pelästyin että ootko seonnu lopullisesti raskaushormoonien takia. :laugh:

B) mä oon ollu tähän asti kiltti mut kohta en enää pysty, monta kertaa ollu mielessä paha kommentti mut suu pysyny toistaseks kii :whistle: :saint: B)

B) mä oon ollu tähän asti kiltti mut kohta en enää pysty, monta kertaa ollu mielessä paha kommentti mut suu pysyny toistaseks kii :whistle: :saint: B)

Saithan sä jo aikamoisen ketjun aikaiseksi :saint:

pitäskö mun opetella se nyt teiltä :laugh:

Opettele vaan, kato kun se menee niin, että minä oon palstan ensimmäinen (tai ainakin sinnepäin)mustana vittuilija, ja kun pandoran lipas oli aukastu (vai miten sen sanos) näitä mustana vittuilijoita on tullut kuin sieniä sateella. Eli bv on tätä minusta siinnyttä mustaa toista polvea. Ole sinä kolmatta! :xmas:

Tämä on arvoasteikko, muistakaa se, vittuilijoiden pyramidin huippua hallitsen minä.

Opettele vaan, kato kun se menee niin, että minä oon palstan ensimmäinen (tai ainakin sinnepäin)mustana vittuilija, ja kun pandoran lipas oli aukastu (vai miten sen sanos) näitä mustana vittuilijoita on tullut kuin sieniä sateella. Eli bv on tätä minusta siinnyttä mustaa polvea. Ole sinä kolmatta! :xmas:

Tämä on arvoasteikko, muistakaa se, vittuilijoiden pyramidin huippua hallitsen minä.

ai kamala :laugh: mä muistan :whistle: B)

Opettele vaan, kato kun se menee niin, että minä oon palstan ensimmäinen (tai ainakin sinnepäin)mustana vittuilija, ja kun pandoran lipas oli aukastu (vai miten sen sanos) näitä mustana vittuilijoita on tullut kuin sieniä sateella. Eli bv on tätä minusta siinnyttä mustaa toista polvea. Ole sinä kolmatta! :xmas:

Yes my master*polvistuu* :saint:

Mie arvostan kaikkia yksinhuoltajia :attn: Varsinkin niitä, jotka ovat vastasyntyneiden kanssa yksin. Mieletön homma olla ainut vanhempi ja kuunnella ihmisten v*ttuilua sosiaaliavustusten ja elatusmaksujen lypsämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie arvostan kaikkia yksinhuoltajia :attn: Varsinkin niitä, jotka ovat vastasyntyneiden kanssa yksin. Mieletön homma olla ainut vanhempi ja kuunnella ihmisten v*ttuilua sosiaaliavustusten ja elatusmaksujen lypsämisestä.

Onko ne? Siis ainoita vanhempia? :snotty:

Yhteistyössä