G: Kenen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
eiköhän tää oo tarkotettu kelle vaan.. :) mun puolesta tääl saa olla kuka haluaa. :)

näin mäkin ajattelen. eikös täällä ole paljonkin lapsettomia? jokainen meistä taas on kokematon jossain ja neitsyitäkin ollaan oltu, jotku edelleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.

mä oon malagan paviaani. ei kai siinä ole mitään väärää? saanko bannin?

Kaikille-sanaan sisältyvät myös kaikki apinarodut tällä planeetalla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
eiköhän tää oo tarkotettu kelle vaan.. :) mun puolesta tääl saa olla kuka haluaa. :)

näin mäkin ajattelen. eikös täällä ole paljonkin lapsettomia? jokainen meistä taas on kokematon jossain ja neitsyitäkin ollaan oltu, jotku edelleen :D

Peesi! Ei ole missään määritelty millaiset ihmiset täällä saa palstailla.

Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.

Mites planteetalta wqhfgxaffn tullut 7 päinen olio? :wave:

opin kirjottamaan avoimessa yliopistossa. kymmensormi järjestelmä ei oikein pelaa kun peukalot ovat aika lyhyen. ugala bugala!!

Erittäin lapsellinen aloitus :whistle: Ei taida kokemukset kaikkia kypsyttää. Tämä on vapaa palsta ja tänne saa kirjoitella ihan kaikenikäiset, elämäntilanteesta ym. riippumatta. Mitä tekemistä neitsyydellä tai lapsettomuudella on täällä palstailun kanssa? Mielestäni täällä kyllä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista. Ei näytä se äitiys, ikä tai kokemukset kovinkaan monia palstalaisia kasvattaneen :whistle:

Yhteistyössä