Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä oon kans neitsyt
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä oon kans neitsyt
No niin mäkin, mut sshhh... ei kerrota kellekään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:tällä palstalla ei pitäisi heilua sellaisten tyyppien kuin tytsi?
(lapseton, kokematon, neitsyt)
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä oon kans neitsyt
kyllä ainakin suuhut oot saanut setin sissiä! malja sissiä sille!!
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eiköhän tää oo tarkotettu kelle vaan..mun puolesta tääl saa olla kuka haluaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä oon kans neitsyt
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.
mä oon malagan paviaani. ei kai siinä ole mitään väärää? saanko bannin?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eiköhän tää oo tarkotettu kelle vaan..mun puolesta tääl saa olla kuka haluaa.
![]()
näin mäkin ajattelen. eikös täällä ole paljonkin lapsettomia? jokainen meistä taas on kokematon jossain ja neitsyitäkin ollaan oltu, jotku edelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.
Kaikille-sanaan sisältyvät myös kaikki apinarodut tällä planeetalla. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Mä oon kans neitsyt
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kaksplussan keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille, tämä on avoin foorumi eikä täällä ole ikärajaa.
Kaikille-sanaan sisältyvät myös kaikki apinarodut tällä planeetalla. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täällä saa olla ketä vaan iästä riippumatta! Vaikka 4v jos tänne eksyy!