Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä![]()
Halaili koiraa humalassa? Tavallaan humalassa potkitaan koiria.
Ettei isälläsi olisi vain salaista menneisyyttä? Onko hänellä wanhoissa kuvissa pulisongit ja korvien päälle ylettyvä tukka?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä![]()
Ettei isälläsi olisi vain salaista menneisyyttä? Onko hänellä wanhoissa kuvissa pulisongit ja korvien päälle ylettyvä tukka?
halaili joo. kertoi sille miten hyvä koira on ollut aina"muoks" ja vanhoissa kuvissa on pitkä tukka
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä![]()
halaili joo. kertoi sille miten hyvä koira on ollut aina"muoks" ja vanhoissa kuvissa on pitkä tukka
Kerro isille, että olet jo iso tyttö. Sinun on varmaan aika saada tietää totuus...