G: Kenen ei kuuluisi olla täällä nyt..ja silti on..Mitä sinun sitten pitäisi tehdä tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Itse tällä hetkellä pitäisi olla (vieläkin) tekemässä sitä suursiivousta, mutta jumituinpa taas tänne. :D Mut olen mä silti saanut tehtyä jo keiton ja nyt vain ootellaan miestä kotiin, jotta pääsisi syömään ja vaihtamaan pussilakanoita. Kävi mies jo kotona, mutta unohti rasvan kauppaan, joten passitin sen uudelleen sinne, jotta saisi lettuja. Eipä ole ennen lähtenyt, kaippa sen teki niitä mieli niin paljon!

täälläkin odotetaan saunan lämpiämistä että tytön kaa päästään pesulle,tyttö kattoo karvista ja mä istahdin tähän yhden siiderin kera.On ihan tyttöjen ilta kun isäntä työpaikan saunaillassa.

Tän pitäisi olla hinnottelemassa kirppari vaatteita huomiseksi..homma aivan puolitiessään vielä. Piti vaan äkkiseltään tulla katsastamaan mikä täällä on tilanne, mutta jotenki en vaan saa persausta ylös tästä penkistä :ashamed:

Pitäisi olla laittamassa pyykkejä kuivumaan, mutta... Ei jaksa :) On juostu pojan kanssa puuhamaassa monta tuntia. Oli muuten kivaa, kun ei ollut vielä hirveästi porukkaa, niin laitteet ja härväkkeet oli vapaasti käytössä ilman jonoja :D

Yhteistyössä