G: kenellä EI ole crocseja tai niiden jäljitelmiä?

Mulla ei oo, mutta jos halvalla saisin aidot niin voisin ostaa sekä itselle että tytölle. Kai niille jtn käyttöä ois. Ja mä kerran lueskelin sitä diipadaapaa mitä aidoista crocseista niiden nettisivuilla kerrottiin, niin se vaikutti hyvältä :ashamed:

Hei apua! Sain mutsilta nää kun ne oli sille liian isot.
http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/df/0/AAAAAq-gynYAAAAAAN8Gow.jpg

Näähän on Crocsit!!

En oo pitänyt mut taidan viedä tänään mökille; hyväthän ne siellä lienee :)

Joo ja mun frendillä on nää:
http://www.shoesite.co.uk/uploads/images_categories/230.jpg

Ei pöllömmät mun mielestä?

vierailija
Jos asutte omakotitalossa, niin miksi niitä EI voisi hankkia pihakengiksi? Kätevät vetäistä jalkaa kun kipaisee postilaatikolle tai käy ripustamassa pyykit. Talvellakaan eivät ole kovin liukkaat.

Mulle tulee angsti päälle, kun ihmiset inhoaa suurena massana jtn tiettyä asiaa. Siis muoti sekin. Sitten kaakatetaan yhdessä kuinka kamalaa ja hirveetä jokin asia on. Ja lokeroidaan ihmiset sen mukaan, että käyttävät jtn vaatetta tms.

Esim. C-nimet ja crocsit. Pitäisköhän ihan kiusallaan antaa kakkoselle nimeks joku Mai-Jessica ja ostaa sille crocsit jo ennenkun se on ottanut ensiaskeliaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Jos asutte omakotitalossa, niin miksi niitä EI voisi hankkia pihakengiksi? Kätevät vetäistä jalkaa kun kipaisee postilaatikolle tai käy ripustamassa pyykit. Talvellakaan eivät ole kovin liukkaat.
Mä mieluummin vetäsen jalkaani talvella mun karvapopot, ja kesällä läpsyt tai kumpparit kelistä riippuen. En nevö evö ikinä hankkisi crocseja.. ja nythän ei tarviikaan enää, kun konkkaan menee sekin putiikki.
Jospa saisi suomalaiset vihdoin jotain muutakin jalkoihinsa taas... :D

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ei ikinä. Ei sentään aivan kaikissa asioissa voi mukavuus mennä ulkonäön edelle!!
Ei niillä Crockseilla tarvitse joka paikkaan mennä. Vai tuleeko sinulle pihakengissäkin ulkonäkö ennen mukavuutta?

Yhteistyössä