nimeä en tietysti muista, mutta ei ole kauankaan kun ko henkilö laittoi hiuksistaan kuvan, pitkät, tuuheat ja tummat...niin ja tytsillä tietysti on upeat hiukset 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:nimeä en tietysti muista, mutta ei ole kauankaan kun ko henkilö laittoi hiuksistaan kuvan, pitkät, tuuheat ja tummat...niin ja tytsillä tietysti on upeat hiukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:nimeä en tietysti muista, mutta ei ole kauankaan kun ko henkilö laittoi hiuksistaan kuvan, pitkät, tuuheat ja tummat...niin ja tytsillä tietysti on upeat hiukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fgd:Mä tykkään sellasen palstapersoonan hiuksista (jääneet mieleen), joka oli nimeltään wcduck tai jotain sellaista (toivottavasti en nyt ihan mettään nikkiä muistanut) . Oli sellaset piiiitkät oranssinpunertavat ihanat hiukset.
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Alkuperäinen kirjoittaja fgd:Mä tykkään sellasen palstapersoonan hiuksista (jääneet mieleen), joka oli nimeltään wcduck tai jotain sellaista (toivottavasti en nyt ihan mettään nikkiä muistanut) . Oli sellaset piiiitkät oranssinpunertavat ihanat hiukset.
Tarkotatko sä näitä :ashamed: ?
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Pic6_sini.jpg
Ja jos tarkotit niin kiitokset ex-WcAnkaltaMä haluaisin niin nuo hiukset takasin, mutta kunto ei kestä värinpoistoa ja tummuttu on rankemman mukaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja fgd:Just noita tarkotin! Mielestäni aivan ihanat! Mikä väri sulla oli noissa hiuksissa?
Alkuperäinen kirjoittaja oli vähän aikaa sitten ainakin tukkaketju:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:nimeä en tietysti muista, mutta ei ole kauankaan kun ko henkilö laittoi hiuksistaan kuvan, pitkät, tuuheat ja tummat...niin ja tytsillä tietysti on upeat hiukset![]()
jadal?
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Alkuperäinen kirjoittaja fgd:Just noita tarkotin! Mielestäni aivan ihanat! Mikä väri sulla oli noissa hiuksissa?
Toi oli aika lailla kahden värinpoiston jäljiltä, niitä ennen oli aika tumma punaruskea väri. Harvinaisen tasainen oli värinpoiston lopputulosTykkäsin noista kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:sun oikea hiusväri on sitten tummanruskea kuten mun? Mulla nimittäin joskus vuonna kuokka ja kirves oli aikalailla samanväriset hiukset värinpoiston jälkeen, ehkä hiukan kuparisemmat vielä, ja tykkäsin ihan hulluna niistä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:IceRoyal saa mun ääneni.
Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain...:Mut eiks ne sen Tytsin hiukset oo aika "värittömät" ja perussuorat?? Vai muistankohan mä ihan väärin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:sun oikea hiusväri on sitten tummanruskea kuten mun? Mulla nimittäin joskus vuonna kuokka ja kirves oli aikalailla samanväriset hiukset värinpoiston jälkeen, ehkä hiukan kuparisemmat vielä, ja tykkäsin ihan hulluna niistä! =)
Mä olen syntynyt ihan kirkkaanpunaisilla hiuksilla varustettunaSiitä vaalentuneet, mahtaa mulla oikea väri pohjalla olla maantienharmaa nykyään. On vaan niin kauan värjätty kuin muistan :snotty:
Kuvat eivät muuten tee edes oikeutta hiuksillensa, luonnossa ne ovat vielä kauniimat. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:IceRoyal saa mun ääneni.
Hänellä on kyllä kauniit hiukset, samoin hänen tyttärillään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jahas. Yllättävää, että muutama väittää tätä taas mun aloitukseksi.Noh, olen tottunut.
Ja kiitos niille, jotka hiuksiani kehui.Täällä on moniakin, joilla on nätit hiukset, mutta en muista enää juuri kenenkään niiden nimimerkkiä ja osa on linkittänyt kuviaan harmaanakin.