Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sori mut et ole hoikka.
Sori mut et ole hoikka.
Se piti vielä lisätä, ettei alipaino ja siihen tietoisesti tuskallisestikin pyrkiminenkään ole välttämättä anoreksiaa.
Anoreksia on psyykkinen sairaus, eikä alipaino vielä tarkoita sitä, että henkilö olisi anorektinen.
Mä olen 177 cm ja painan 58 kg. Yli 70-kiloisena tuntisin itseni varmaan amatsoniksi. Olen hoikka, mutta en luuta ja nahkaa, kyllä pakarassa on mihin tarttuaMuhun on tykästyneet monet itseäni lyhyemmätkin miehet.
Ei? Pitkä nainen rupeaa tosi helposti näyttämään maskuliiniselta, jos kertyy massaa ympärille.
Lyhyt taas on aina sellanen "pieni ihminen" (tyttömäiseksi ja söpöksi mielletty piirre), vaikka olisikin lihava.
Ei pidempi nainen mieheltä näytä jos ja kun kilot ovat naisellisesti. Sen sijaan pitkä ja luiseva näyttää kirahvilta tai vastaavalta jonka kaula/jalka menee heti poikki kun liukastuu jäätiköllä.
Lyhyestä naisesta tulee enemmän mieleen lapsi kuin että se olisi jotenkin erityisen "naisellista".
Mutta sun itsetuntosi ei kyllä ole kohdallaan jos et voi kohdata mahdollista rakkautta jos se tulee vastaan liian lyhyessä paketissa.
Ainakin minusta tuntuu, että luulisi pinnallisten ihmisten olevan hankalampaa löytää rakkautta koska "aina siinä toisessa on jotain vikaa". Itte on niin hyvä joten annetaanpa ominaisuusluettelo miehelle käteen, siitä se selviää kelpaako elinkumppaniksi.![]()
En oo kyllä ikinä naista painon mukaan valinnut. En itseasiassa edes tiedä, mitä vaimo painaa.