G: käytätkö valmiita juustoraasteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kyllà mozzarella on meillà yksi suosituimpia juustoja, mutta tarkoitin ettei tààltà lòydy kuivaversiota.
Viime viikolla kyllä oli :D No joo, siellä on niin isot valikoimat, että on varmaan niin joka lähtöön juustoja. Ostin sieltä muuten tuorelasagnelevyjä, hyvin säilyivät kotiin ehjinä ja tuli paras lasagne ikinä =) Siellä on sitten ihanat ruokakaupat!

nam, nyt tuli nàlkà. juu tààllà on hyvàààààààààààà ruokaa. miten matka muuten meni?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
jos laiskottaa kaytän valmiita raasteita. mozzarellan tosin ostan aina valmiina raasteena sitä en koskaan itse ala raastaa.

tota en ole kyllà ikinà ymmàrtànyt.... mozzarella on pehmeà juusto!!!! suomessa taitaa olla joku kuivaversio kaupassa

se menee sellaiseksi mössöksi mulla kun olen yrittänyt raastaa. ja veitsellä ei saa tasaista. makaroonilaatikkoon käytän ja lämpimiin voileipiin yms. leivän päälle ja salaatteihin ostan aina sitä palloa joka sitten siivutetaan.

minàkin kàytàn myòs ruanlaittoon muttei sità tuoreversiota voi raastaa, leikkaan sen pieniksi kuutioiksi (esim pizzan pààlle)

mä sain nyt tupperin minimyllyn ja rupesi tulee raastetta kaikista kuivistakin juustonpaloista.
olen kyllä ostanut valmiita raasteitakin,mutta nyt huomasin miten kätevää ja nopeaa on oman raasteen teko,ilman että raastan sormeni joukkoon onkaan... ja samalla ne vanhat juuston palatkin tulee käytettyä.

Minähän taidan olla ahkera ihminen. Lähes kaikki "köyhät" lapsiperheet käyttävät näköjään noita valmiita. Minulla ei kyllä ole sormet vielä menneet, vaikka aina itse raastan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minähän taidan olla ahkera ihminen. Lähes kaikki "köyhät" lapsiperheet käyttävät näköjään noita valmiita. Minulla ei kyllä ole sormet vielä menneet, vaikka aina itse raastan.

meillä syödään aika vähän juustoa. ostan tuollaisen raastepussin ja siitä saa loput kätevästi pakkaseen :D mä raastoin pitkään kans itse, mutta kun tuon könttijuusto on alkanut jostain syystä tekemään pahaa niin siirryin valmiiseen.

Yhteistyössä