G:Kauneusleikkauksista

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
Niin eli jos saisit valita 1 asian asian minkä itsessäsi muuttasit jos ei olisi rahasta kiinni ja suhtaudut siis myönteisesti kauneusleikkauksiin niin minkä leikkauksen tekisit?
Ite olen miettinyt että kun mulla sopiva summa säästössä niin menenkö leikkauttaan (siis muotoileen) hiukan nenänpäätä, mulla nyt ei ole mitenkää iso nenä mutta silti jos muutaman millin leikkais tosta :whistle: Vai menisinkö suurentamaan nämä imetyksen ja raskauden tuhoamat rintani, todella vaikea päätös :saint:

Rintojen pienennys ja nännit vois samalla nostaa tuolta alalaidasta ylöspäin eiköhän ne oo tarpeeksi monta vuotta varpaita katselleet :snotty: Mutta tuskin koskaan tuota teen.

Jonkun laisen rasvaimun ottaisin. Ei mua nää pienet tissit haittaa tai ettei naamavärkki oo täydellinen, mutta nämä muutaman vuoden aikana kerääntyneet kilot ottaa päähän |O
Mutta tod.näk. ikinä en sitä toteuta, en rahan enkä kivun vuoksi.

Ehkä rintoihin voisin laittaa vähän täytettä... Nyt tuntuu ettei mikään paita tai kaikki ihanat kesämekot istu mun kroppaan :whistle: Kovana kakkosena tulee rasvaimu, mutta sen saa liikkumalla pois, jos vai viitsii ja jaksaa |O

Leikkauttaisin rinnat samanparisiksi. Ne on aina olleet vähän eriparia, mutta kolme raskautta + kolme pitkää imetystä on lisänneet koko- ja muotoeroa. Liivien kanssa vielä ok, mutta kyllähän sitä mielellään katselisi symmetristä etumusta myös illman liivejä. Olipa se sitten turhamaista tai ei ;)

Yhteistyössä