G: Kaunein hopeaaterin -sarja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bona fide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kysypä siltä kummitytöltä itseltään? Itse pidän empirestä ja tähkästä.

No ei taida tulla vielä kovinkaan selvää vastausta, sillä ikää on alle vuosi... :D Minä pidän itse melko modernista Tapiosta, mutta kun tytön äiti pitänee varmaan hieman perinteidemmästä, niin mietin että tuleekohan tytölle samanlainen maku mitä äidilleen?

En tykkäisi että mulle semmoisia ostellaan, mutta ethän toki ole niitä minulle ostamassakaan! :D Toivottavasti kummitytötsi osaa arvostaa! Anoppi jotain hopiaisia meille yhteenaikaan osteli. Eipä moisilla hömpötyksillä käyttöä. Minä kiittämätön...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluaako se semmosia ollenkaan? Meinaan siis kaikki ei oikeasti ollenkaan halua mitään hopealusikoita, vaan ne voi olla jonkun mielestä ihan järkkyjä.

Nehän voi sitten myydä.

No, kuka niitä haluaa ostaa? Miksi ei anna sitten rahaa?

Haluaako se semmosia ollenkaan? Meinaan siis kaikki ei oikeasti ollenkaan halua mitään hopealusikoita, vaan ne voi olla jonkun mielestä ihan järkkyjä.

Nehän voi sitten myydä.

No, kuka niitä haluaa ostaa? Miksi ei anna sitten rahaa?

Jos kummilapsi kovin nuori, raha ehtii menettää arvoaan ennen kuin hän on esim. opiskelija. On järkevää kiinnittää rahat johonkin, jonka arvo nousee tai ainakin pysyy samana eikä odottaa ajan syövän rahoja. Toki kulta olisi paras sijoitus pitkällä aikavälillä, mutta kullan hinta on nyt ollut sen verran korkealla, ettei ehkä kolikko tulisi kovin edulliseksi.

Yhteistyössä