G: kaunein äitiyspakkauksen haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kysyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
minusta kaunein oli 2002 haalari joka oli oliivin vihreä alaosa/hihat ja rinnusta valkoinen jossa oli brodeerattu "toukka" muistaakseni. saman tyylinen kuin 2003 lila haalari mutta vihreenä....

Meillä on tollanen 2002 toukkahaalari myös, mutta aivan uskomattoman vaalean keltaisen-kerman sävyinen. Siitä olen pitänyt vähiten, lähinnä sen värin epäkäytännöllisyyden takia.

Mä tykkään tuosta 1980 haalarista, en oo ihan varma kyllä tosta vuodesta mutta kuitenkin sellainen kokonaan sininen jossa on valkoiset resorit hupussa ja hihansuissa. Isin/setien vanha ja on käytössä nyt meidän pojalla :) Myös 1986 vuoden kokonaan vihreä puku on ihana, se on ollut minulla itselläni..

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Minen oo tykänny niistä mistään :/

Tämmösiä mä en jaksa ymmärtää. Miksi pitää tämä mielipide tuoda väkisin esille, vaikka ap:n jutussa nimenomaa sanottiin, ettei tarvitse sanoa, jos ei ole tykännyt. Huh huh, mitä järjenjättiläisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
2001-2002 vuodenvaihteessa jaetun pakkauksen haalari, jossa oli vanhat vihreä haalari, yläosa kuviollinen.

Tää on varmaan se meidän haalari. Harmi kun en löydä kuvaa mistään. Siinä yläosassa oli ainakin punaisia omenoita ja oisko ollu keltaisia hunajapurkkeja?? kuiteskin tosi söpösti pieninä...

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
1995 oli semmoinen jossa alaosa vihreää ja yläosa tummansininen nallekuvioinen, huppu oli hiukan kulmikkaan muotoinen, se on kaunein mun mielestä

97 tai 98 on ollut myös puku, jossa vihree alaosa, sininen yläosa, jossa nalleja, ja samasta nallekankaasta oli myös edessä tasku, siis siinä viheessä osassa. Se oli :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
2001-2002 vuodenvaihteessa jaetun pakkauksen haalari, jossa oli vanhat vihreä haalari, yläosa kuviollinen.

Tää on varmaan se meidän haalari. Harmi kun en löydä kuvaa mistään. Siinä yläosassa oli ainakin punaisia omenoita ja oisko ollu keltaisia hunajapurkkeja?? kuiteskin tosi söpösti pieninä...

meil on kans tuo haalari ja se on nätti..ja ei arka niinku nuo kivat beiget.huppukin istui joka muksun päähän tosi hyvin.

Yksi ihanista oli vuoden 1992 haalari, joka lila väriltään (ja resorit muistaakseni aniliiininpunaiset) ja hupun rypytyksessä raitoja sisäpuolella. Jalat sai pussiksi tai sitten haalarina neppareilla kiinni. Ja huppu oli sellainen hiippahuppu.
Täytyy katsoa josko netistä löytyisi jostain kuvaa.

Yhteistyössä