G: Kauanko olette olleet yhdessä? Kuinka usein teette "sitä"?

Vieras
Parisen vuotta oltu yhdessä ja nyt on kuivempi kausi meneillään eli harrastellaan noin joka toinen päivä,mutta onpa joskus ollut kolmekin päivää taukoa.... Innokkaimpaan aikaan harrastellaan monta kertaa päivittäin.
 
Harmaa
Kahdeksas vuosi yhteiseloa alkoi ja keskimäärin n.1krt/vko, joskus 2.
Heti seurustelun alkuun mies sai todeta ettei tää neiti oo mikään helppo nakki, kun sai meidän ekaa kertaa odotella 4kk. Tosin mulle se oli eka kerta muutenkin.
Synnytysten jälkeen on kans ollut pidempiä kuivia kausia, oon vissiin hidas parantuu; n.4,5-5,5kk ettei oo kyennyt(minä siis) kun sattui niin paljon ees yrittää:(
Tosin raskaana ollessa onkin ollut halut toisinpäin, minä oisin halunnut vaikka parikin kertaa päivässä..

Kuitenkin koen että onnellisia ollaan yhdessä, eikä tuo seksielämä ole mikään mittari. Elämään kun mahtuu paljon muutakin.
 
Meillä kyl minä voisin paneskella vaikka joka päivä mut miehen halut on aika kausiluontoisia esim. jos on stressiä töissä niin ei ole mitään seksielämää mutta lomalla on sit taas ottamassa mua joka nurkan takana...et ei niinku tasaisesti vois olla :p
 
Me on oltu yhdessä kauan... yli 16 vuotta ja harrastetaan seksiä (ts. tehdään sitä :D ) suomalaisen keskiverron verran 2-3 kertaa viikossa. Joskus voi mennä viikko ilman mitään ja joskus taas on vilkkaampaa. Ja 3 lasta (tosin ne on jo niin isoja, ettei ne meidän seksielämää häiritse, yöt nukkuuvat ja päivät ovat koulussa =) )
 
Viblsp
Reilut 5 vuotta yhdessä ja kerran viikossa on hyvä meille. Joskus heittäydytään hurjiks ja jopa KAKS kertaa. :D

Ihan sopiva meille ja jos kaks kertaa viikossa, se on meille jo paljon. Ei neljän muksun jälkeen enää jaksa niin paljoa. :D
 
Onhan täss äoltu ja asuttu 3 vuotta yhdessä, ennen sitä vaihtelevalla menestyksellä pari vuotta seurusteliin..
Yleensä joka päivä tulee harrastettua mutta ei kuitenkaan aina :) Olisiko 4krt/vko sellainen hyvä keskiarvo..
 
mam
8 vuotta yhdessä, "sitä" tehdään kerran viikossa, joskus jopa kahdesti. Miten tässä näin kävi? Oikeasti en edes ajattele asiaa, muutakuin nyt kun ap tämän kysymyksen esitti.
Ennen lapsia tietysti enemmän, ehkä joka päivä.. Suhteen alussa kolmesti päivässä jos sattui olemaan taukoa näkemisessä.

Kumpa kaiken voisi aloittaa alusta, uusi mies uudet kujeet. Olen niin väsy parisuhteeseemme - eikä johdu seksistä tai sen laadusta/määrästä. Pakko purkautua. Kiitos.
 
Beep
Kohta 8 vuotta ja ehkä kerran kaksi kuussa korkeintaan. Meillä lapsen tulo kyllä vähensi huomattavasti seksitouhujen määrää. Väsymys yhdistettynä laiskuuteen on sellanen et jää monesti ajatuksen tasolle, ikävä kyllä. Tavallaan harmittaa kun ei tästä enää nuorrukaan. Mut en mä jaksais kyllä joka päiväkään enää, en todellakaan. Tuntuukin muuten erilaiselta kun on vähän harvemmin, paremmalta.

Huh miten ihanan aktiivista porukkaa, ihan kateeks käy!
 
vieras
Voiko nää jutu olla tottakaan?!? Siis että viislapsisten perheiden äidit jytää petissä 3 kertaa päivässä vai miten se nyt meni?

Me ollaan oltu 18 vuotta yhessä ja joskus on 5 vk väliä, joskus 5 pv.. Keskimäärin 1-2 krt/kk. Mekö ollaan poikkeavia vai jotkut muut? Vai liiotteleeko kaikki? Mitä häh?
 
BFM
13 vuotta yhdessä ja aktiivisuus vaihtelee.Toisinaan monta kertaa päivässä ja useana päivänä peräkkäin,joskus menee kerran kuussa asteelle.Jos nyt jotain keskiarvoa ajattelis niin sanotaan et kerran viikossa on jo ihan hyvä ;)

Kolme lasta verottaa välillä aikaa ja jaksamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko nää jutu olla tottakaan?!? Siis että viislapsisten perheiden äidit jytää petissä 3 kertaa päivässä vai miten se nyt meni?

Me ollaan oltu 18 vuotta yhessä ja joskus on 5 vk väliä, joskus 5 pv.. Keskimäärin 1-2 krt/kk. Mekö ollaan poikkeavia vai jotkut muut? Vai liiotteleeko kaikki? Mitä häh?


Mitään poikkeavia ole.
Mitä muualla jutellut kuin täällä bittitaivaassa on nuo seksikerrat useimmiten vähemmät kuin täällä annetaan ymmärtää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ei jumankauta teitä...
Nojoo, mä tiedän että mua ei oo luotu olemaan äiti ja vaimo yhtäaikaa, vaikka selviän niistä rooleista erikseen ihan loistavasti.
Tämä ongelma minullakin. Tuntuu että haluja olis, mut jotenkin en syty mieheni kanssa. Olen aika väsynyt lapsen- ja kodinhoitoon. Yhdessä 4v. ja seksiä ehkä 2-3 krt. kuussa ja monesti se ei edes mua tyydytä. En halua vaihtaa silti miestä... Toivottavasti kärsivällisyys palkitaan joskus.
 

Yhteistyössä