G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Minä vm 75 ja puoliso vm 70 kohta neljä vuotta yhdessä. Tämä on molempien pisin suhde. Eli vastaukseni alkuperäiselle kysyjälle on, että on kaikkien elämäntarinoissa ei esiinny pitkiä suhteita lainkaan, jotkut elävät ikänsä ilman juuri mitään suhteita, toisilla taas on lyhyitä enemmän tai vähemmän. Kumppanini ja minun tähänastiset elämät ovat olleet sekoitus pitkiä kausia ilman suhteita ja joitain lyhyitä seassa. Mukavaa kevättä pareille ja "parittomille" yhtäläisesti ! :)
 
Molemmat vm -76, yhdessä vuodesta -95 (14v), asuttu yhdessä vuodesta -96(13v) ja vihillä käytiin -04 (kesällä 5v hääpäivä). Esikoinen -01, keskimmäinen -02 ja kuopus tuloillaan..

Eihän se aina pelkkää päivänpaistetta ole ollut, mutta mitään pahempaa vastoinkäymistä ei ole ollut, talokin rakennettu ;)
 
Mulla (35v.) on takanani pitkiä, vuosikausien seurustelusuhteita, mutta se mies, joka vei jalat altani totaalisesti, on tietysti aviomieheni (29v.). Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden ja naimisissa reilut puoli vuotta :heart:
 
Taitaa tulla jo kymmenen vuotta. Varsinainen "susipari". Ei naimisissa, ei kihloissa... :whistle: Minä vm-75, mies vm-77. Nyt odotellaan perheeseen pientä nyyttiä...
Onhan sitä nuorenpana kerrennyt miehiä/poikia katsella/vaihdella ja kynsillekin saatu oikein kunnolla. Ehkä sitä on tullut varovaisemmaksi niiden kokemusten jälkeen...
 

Yhteistyössä